Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Providers

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 26 August 2008, 20:24   #1
anoniem27941
Guest

Question camping

hoi,

Ik heb sinds kort een stacaravan... En wil daar graag ook internet heb alleen een schotel hangen en zoek eigenlijk een goedkoope oplossing want bij bysky kost het gewoon kapitaalen weet iemand een goed alternatief?

B.v.d. Danny
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2008, 20:33   #2
anoniem14945
Guest

Standaard

Wellicht biedt de camping al WiFi aan?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 August 2008, 23:47   #3
anoniem13193
Guest

Standaard

eventueel een telefoonabonnement nemen met een onbeperkt GPRS verbinding. Deze telefoon kan je dan als een soort modem gebruiken om te kunnen internetten. Voor normaal internet is het snel genoeg maar niet om te gamen!
Deze oplossing kosten bij de meeste telefoonproviders rond de 10 euro per maand maar dat zou je uit moeten zoeken. Let wel op ze zeggen onbeperkt maar is wel een fair use policy,

Makkelijkst is via wifi van de camping. Wifi is ook sneller maar aan alles hangt een prijskaartje.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2008, 00:48   #4
anoniem27941
Guest

Standaard

er ligt dus geen wi-fi dat heb ik al na gekenken (Sorry trouwens voor de 3posts maar dat kwam door me mobiel doe tegenwpoodrig alles via mijn telefoon ...) Heb momenteel via mij hi eindeloos online me pc internet verbinding (sinds een half uurtje) maar voor internetten is dit goed maar wil het liefst ook wel kunne gamen en downloaden wat gewoon met dit inetrenet niet gaat @ (volgends speedtest.nl
Uitvoeren Test Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 3.7 KByte/sec
(=30 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 1.9 KByte/sec
(=15 kbps)
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2008, 17:23   #5
anoniem25589
Guest

Standaard

Koop een vodafone met UMTS, nog niet héél snel maar het is zonder abbo en je hebt lekker snel onbeperkt internet. Het is dan niet onbeperkt, maar als je teveel doet gaat het dus ook niet verder van je rekening af.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 August 2008, 17:51   #6
anoniem18037
Guest

Standaard

umts? Je kan beter naar hsdpa kijken is al een stuk sneller.
Bij vodafone (kpn misschien ook wel maar ik gebruik voda) zijn er kaarten die eerst naar de snelle verbinding kijken en dan naar umts en ze springen automatische over als er een netwerk niet beschikbaar is.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2008, 13:49   #7
anoniem13187
Guest

Standaard

Diverse providers leveren draadloos internet voor ongeveer 40 euro per maand ,,met ook nog een gratis laptop erbij (abbonnement voor 2 jaar )
  Met citaat antwoorden
Oud 28 August 2008, 16:38   #8
anoniem14518
Guest

Standaard

voor alle mobiele telefoon verbinding geld wel dat je redelijk dicht bij een mast moet zijn.

voor mijn werk kom ik in veel kleine dorpen en wij gebruiken ook gprs/umts
en de verbinding is vaak om te huilen (geen ervaring met hsdpa).
het verschild ook per plaats en per provider.

dus voordat je het echt aan gaat zou ik eerst kijken of je kan testen
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten