Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Surftip

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 12 January 2007, 15:02   #1
anoniem22109
Guest

Thumbs up Gratis software voor iedereen!

Voor veel programma’s zijn licenties nodig waar ook kosten aan zijn verbonden. Nu ben ik laatst tegen een site aangelopen waar ik een aantal programma’s heb gevonden waar ik best veel aan had. Zo heb ik mijn computer beveiligd met software van deze site. Ook kwam ik vervangende software tegen voor bijvoorbeeld de standaard Microsoft Internet Explorer en gratis virussoftware . Ik vind de site een echte aanrader, hij is duidelijk en overzichtelijk en aan ieder programma hangt een rating. Ik zeg, hier willen meer mensen iets vanaf weten!! http://www.yeoweo.com
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2007, 17:19   #2
anoniem13673
Guest

Standaard

Ik moet zeggen, ik had in eerste instantie mijn bedenkingen toen ik deze topictitel zag staan, maar het is inderdaad een nette, overzichtelijke website. Het is weliswaar niet veel meer als een verzameling linkjes naar gratis software die hier al vaker voorbij zijn gekomen (spul als FireFox, BitDefender, Open Office.org) maar het ziet er netjes uit en de site is Nederlandstalig.

Alleen jammer van de dubbelpost.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2007, 20:24   #3
anoniem22205
Guest

Standaard

via nieuws groepen is er nog meer moois te vinden hoor http://www.binaries4all.nl/
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2007, 20:28   #4
anoniem13425
Guest

Standaard

@rabbit... ik weet zeker dat Modje jouw post op deze manier in dit topic niet waardeert... we spreken hier over Gratis Software en dat is niet waar jij op doelt...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2007, 21:12   #5
anoniem13673
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reintje Bekijk bericht
@rabbit... ik weet zeker dat Modje jouw post op deze manier in dit topic niet waardeert... we spreken hier over Gratis Software en dat is niet waar jij op doelt...
Niet echt, nee. Maar het kost je inderdaad niets. Als je tenminste niet gepakt wordt, that is. Dan kan het aardig in de papieren lopen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten