Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Homepageclub

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 24 December 2006, 14:10   #1
anoniem20986
Guest

Standaard HelpDesk medewerkers gezocht

Ik zoek nog mensen die vrijwillig mee willen werken aan een helpdesk. De helpdesk zelf is al bijna af zoek dus alleen nog mensen die zou af en toe problemen willen oplossen.

Net zoals eigenlijk dit forum is kunnen mensen met problemen of vragen het stellen aan de helpdesk. Het mooie is dan dat wij de gebruiker beter kunnen helpen en in de toekomst hebben wij al dan zijn informatie.

Weet niet of ik dit mag posten, Anders mij fout.

Oud 24 December 2006, 14:36   #2
anoniem13255
Guest

Standaard

En is dit commercieel? Vooral de opmerking "in de toekomst hebben wij al dan zijn informatie" schiet bij mij snel het verkeerde keelgat in. Visioenen van spam en privacy-schendingen dringen zich op.

Verder is het not done om te ronselen voor een concurrerende activiteit. Stuur de mensen maar naar dit forum toe.

Oud 24 December 2006, 16:44   #3
anoniem20986
Guest

Standaard

Het is niet commercieel totaal niet. Weet geen 1 helpdesk die wel commercieel is maar oke.

Daarbij komt dat je dan ook geen offtopic berichten krijg op je forum aangezien alleen mensen van helpdesk antwoord kunnen geven.

Heb inderdaad weinig info hierover gezet.

Daarbij komt als computeridee hier aan mee wilt werken natuurlijk hun naam ook bij de helpdesk komt te staan. Het is gewoon een gratis project wat ik aan het starten ben.

Tevens ben ik ook geen concurrent van computeridee. (was het maar zo)

Ben zelf casemodder en webmaster en volgens mij bied computeridee geen website's aan casemodding. En is het alleen maar een informatieve organistatie

Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten