Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Internet Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 17 september 2011, 18:39   #1
cheetah1979

Standaard Facebook kan niet uitloggen

Hallo,

sinds een paar dagen kan ik niet meer in mijn account van facebook, dus ook niet uitloggen. die knop doet het niet.
een mail sturen naar het facebookteam is erg moeilijk aangezien ze nergens een email hebben staan. ik heb 6 keer mijn wachtwoord moeten veranderen, omdat ik er in 1e instantie helemaal niet in kwam.

wie heeft er enige ervaring met facebook?
ik ben via https ingelogd, zo schijnt een veilige manier, maar toch geeft mijn facebook kuren. dit probleem heb ik overigens alleen op de pc en niet op de laptop (maar deze is erg traag).
en als ik via een ander account (om uit te proberen) inlog, dan heb ik dit probleem helemaal niet.

met andere woorden, facebookkuren op mijn pc en alleen met mijn account.

ik hoor graag of iemand iets weet van dit facebookprobleem.....
cheetah1979 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2011, 22:23   #2
Gekwordikervan

Gekwordikervan's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gekwordikervan Stuur een bericht via Skype™ naar Gekwordikervan
Standaard

Doe je dit vanaf een pc of vanaf een Smartphone (BlackBerry, Iphone of Android toestel)

Als vanaf een pc, probeer dan eens af te melden van af je smartphone.
Mocht dat niet lukken dan kan je eens proberen in je browers, hetzij Internet Explore o fwelke dan ook om onder Extra's eens te kijken bij beveiliging. En daar eventueel alles te wissen. Waaronder ook wachtwoorden ect ect.

Dan heb je grote kans dat je niet meer aangemeld word op Facebook, maar ook niet op andere site die je automatisch aan melden. Dus bv MSN of je internet bankieren.
Oud 18 september 2011, 12:40   #3
stroke33

stroke33's schermafbeelding

Standaard

Als je dit probleem alleen op je PC hebt dan is het geen Facebook probleem maar een probleem op je Computer en is het verstandig eerst even MBam en een online virusscanner te draaien en als dat niet helpt kun je nog proberen Windows een herstel te laten doen van een datum van voordat het probleem zich voordeed.
Oud 20 september 2011, 16:37   #4
cheetah1979

Standaard

Het probleem is alleen op mijn pc. Ik heb voorderest geen smartphone of andere dingen waar ik mee internet. Ik ga de virusscanner wel even proberen.
Als ik op mijn werk inlog, dan gaat alles nl. wel goed. Dus het moet aan mijn pc liggen denk ik.
Oud 23 september 2011, 14:59   #5
cheetah1979

Standaard

Ze hebben facebook aangepast met allerlei nieuwe functies. Nu kan ik wel weer gewoon in en uitloggen
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten