Ik zou graag weten hoeveel mensen er na ongeveer een jaar last kregen met de voeding van zijn/haar Acer laptop.
Bij Acer hing men driemaal op nadat ik begon over een defecte laptop voeding, ik heb daarom maar een passende voeding gekocht op het internet en de laptop daarop aangesloten op een wandcontactdoos maar helaas het zelfde probleem deed zich voor.
Ik heb de laptop naar een computer reparatie bedrijf gebracht en die wist gelijk wat er aan de hand was, zij vertelden mij dat voor 90 Euro de laptop weer was gerepareerd.
Na twee weken de laptop weer opgehaald en deze werkte weer perfect, toen ik dan ook vroeg wat het probleem was geweest werd mij verteld dat de aansluiting van de voeding op het moederbord volkomen was weggebrand omdat dit altijd met de voeding aansluiting van Acer laptops gebeurde, hij haalde daarop een net geopende laptop van achter en liet mij het probleem zien, en werkelijk de voeding socket was geheel van de print afgebrand omdat deze maar met twee zich aan de zijkant bevindende platte flapjes door ronde gaatjes waren vast gesoldeerd wat betekende dat bij enige beweging van de voeding plug de flapjes los lieten en dan kortsluiting maakten vandaar het wegbranden van de printplaat.
De reparatie was zo goedkoop omdat zij er alleen al per week een stuk of drie kregen aangeboden met het zelfde probleem van laptops met een Intel Atom processor tot zoals die van mij met een dual Intel processor, als het zou gaan om één laptop per jaar dan zou het zeker het drievoudige van dat bedrag zijn.
Ik had graag reactie's van mensen met het zelfde probleem omdat ik vind dat het niet door de beugel kan, punt één een laptop met de voeding direct op het moederbord, en punt twee waarom is die connector zo slap gemonteerd.