Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 11 February 2010, 12:07   #1
anoniem25999
Guest

Standaard Hardnekkige BearShare

Hallo,
Ik wil graag het muziek-downloadprogramma BearShare verwijderen maar dit programma klampt zich hardnekkig vast aan de harde schijf. Ik heb het geprobeerd via Configuratiescherm-Programma's-BearShare aanklikken en vervolgens Verwijderen. Dan verschijnt een schermpje waarin BS vraagt om een reden aan te geven waarom je ervan af wilt, evt met een toelichting. Dus één van de mogelijke redenen geselecteerd waarna onderin twee dingetjes verschijnen; links een oproep om de nieuwste versie te downloaden en rechts "Uninstall Anyway". De laatste aan geklikt en dan gebeurt er vervolgens helemaal niets en kan het hele verhaal opnieuw beginnen. Kan iemand me helpen dit lastige programma de nek om te draaien? Dank alvast!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2010, 12:20   #2
anoniem15124
Guest

Standaard

Tip van de FAQman al geprobeerd? http://www.computeridee.nl/faqman_an...p?faqid=203856 of deze http://www.computeridee.nl/faqman_an...p?faqid=204708

Anders even zoeken met Google.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2010, 12:32   #3
anoniem42794
Guest

Standaard

Ga naar start\Uitvoeren\Typ: msconfig\klik OK\Ga naar Boot.ini\Vink safeboot aan en start de computer op in safe-mode,probeer nu het programma te verwijderen,succes.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2010, 13:44   #4
anoniem13425
Guest

Standaard

Andere mogelijkheid als andere beide opties niet werken is CCleaner. Onder gereedschap kun je programma's verwijderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2010, 14:14   #5
anoniem25999
Guest

Standaard

Hartelijk dank allemaal! Het is gelukt dankzij de tweede FAQMANtip van Obelix 71, dwz opnieuw installeren etc. Leve het ComputerIdee Forum!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten