Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Systemen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 21 December 2009, 19:09   #1
anoniem41892
Guest

Standaard opstartprobleem Acer

als ik mijn laptop op wil starten krijg ik helemaal niets in beeld,na hem herhaaldelijk aan en uit te hebben gedaan begint hij op te starten.
het probleem begon het eerst een paar maand terug maar dat was heel af en toe,maar sinds anderhalve week elke x dat ik hem wil opstarten.
weet iemand waar dat aan kan liggen?
ik heb een Acer Aspire 9302 AWSMI
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2009, 20:13   #2
anoniem15124
Guest

Standaard

Welkom op het forum (naamgenoot). Een tip/verzoek voor de eventuele volgende topics die je wilt openen; plaats hem aub in de juiste rubriek

Hoe oud is de laptop? Welk OS staat er op? Kun je wel in de veilige modus komen? Maakt die geluid bij het opstarten (piepjes)? Blijft beeld helemaal zwart, of zie je nog wel bv. het opstartlogo van Acer? Heb je het idee dat de laptop wel opstart, maar dat je geen beeld hebt of lijkt het beeld wel te werken, maar kom je niet op je bureaublad?

Kortom; vertel eens wat meer, zodat een gericht(er) antwoord mogelijk is.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2009, 22:49   #3
anoniem41892
Guest

Standaard

hij is 3 jaar oud,wat is os,als ik op de aan/uit knop druk dan knippert er linksboven een paar keer een groen lampje en de dvd lade knippert verder gebeurd er helemaal niets maar soms denk ik dat hij wel opstart aan het geluid te horen maar het beeld blijft gewoon zwart
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2009, 23:32   #4
anoniem30973
Guest

Standaard

OS staat voor Operating System, XP, Vista, W7, Ubuntu....
Veilige modus: direct na het opstarten hardnekkig op de F8 toets blijven tokkelen. Vertel wat er dan gebeurt.

Laatst gewijzigd door Joman : 21 December 2009 om 23:35
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2009, 19:00   #5
anoniem41892
Guest

Standaard

ik heb hem gekocht met vista toen begon hij ook al met dit probleem nu met windows7,de eerste weken deed hij het niet maar nu sinds anderhalve week is het weer mis
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2009, 19:05   #6
anoniem41892
Guest

Standaard

en hardnekkig op f8 blijven drukken helpt niets
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2009, 21:48   #7
anoniem15124
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obelix05 Bekijk bericht
ik heb hem gekocht met vista toen begon hij ook al met dit probleem nu met windows7,de eerste weken deed hij het niet maar nu sinds anderhalve week is het weer mis
Misschien handig om hier een daar een punt te plaatsen en je zinnen wat duidelijker te formuleren. Kocht je hem met Vista er op en was het vanaf het begin al ellende of is dat in de loop der tijd ontstaan? Heb je een update gedaan of een clean install van Windows7?

Gebeurt er met F8 helemaal niets of krijg je een scherm waar je niet weet wat je er mee moet?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2009, 22:54   #8
anoniem41892
Guest

Standaard

zoals ik al eerder zei het probleem begon een aantal maanden terug toen nog met vista en nu met widows7 (geen update maar clean install) ging het de eerste 3 weken goed maar nu is het probleem er weer
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2010, 20:58   #9
anoniem42180
Guest

Unhappy acer aspire

heel gauw backuppen!
Bij mij begon dit probleem ook zo, en op een dag pats.... opstarten 2 sec niet eens meer een scherm en continue herstarten om de 3 sec zonder resultaat.

Alles werkt nog CPU, Bios, etc etc (dit heb ik bij de reparatie laten controleren) maar de computer start gewoon niet meer op. Advies moederbord vervangen 600 euro.
Kijk op andere formus en blijkt dit een gekend probleem te zijn bij acer
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2010, 21:23   #10
anoniem41892
Guest

Standaard

dat wordt dus een dure geschiedenis,zal snel een backup maken dank je voor de reactie (in de toekomst geen acer weer denk ik)
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten