Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 11 september 2009, 20:28   #1
Chiquitan

Standaard verwijderen Registry Booster lukt niet

Ik installeerde onlangs Registry Booster, maar wil het nu verwijderen.

Als ik probeer om het programma de desinstalleren krijg ik de foutmelding: “Registry Booster Installatie werkt niet meer” (terwijl ik het eigenlijk wil desinstalleren). Mogelijk zou ook het bestand “mia.lib” ontbreken.

Wanneer ik het programma tracht opnieuw te installeren (om het nadien te trachten te verwijderen) krijg ik de foutmelding: Could not access network location $DEFAULTDIR$.

Op aanraden van iemand probeerde ik ook het programma “Unlocker” te gebruiken, maar het lukte niet (en het lijkt ook niet meteen zo gebruiksvriendelijk om het op slag efficiënt te gebruiken).

Hoe geraak ik van Registry Booster af ?

Terloops, welk ‘registry cleaner’ werkt nu het best ?

Dank bij voorbaat.
Chiquitan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2009, 22:57   #2
Obelix71

Obelix71's schermafbeelding

Standaard

Als je de berichten op dit forum mag geloven, lopen de meningen over nut/noodzaak van het gebruik van registry cleaner uiteen. De een zweert er bij, de ander merkt geen verschil.
CCleaner is een veelgebruikt, freeware, programma. Mits goed gebruikt, doet het zijn werk goed.

Hoe heb je het programma Registry Booster proberen te verwijderen? Via de meegeleverde uninstall (startmenu --> programma's) of via configuratiescherm --> software?

Unlocker is niet zo heel moeilijk in gebruik. Het zorgt er voor dat programma's niet meer 'in gebruik' zijn. Maar daar heb jij, gezien de foutmeldingen, niet zo heel veel aan.
Obelix71 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2009, 06:47   #3
dutch-online
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chiquitan Bekijk bericht
Ik installeerde onlangs Registry Booster, maar wil het nu verwijderen.

Als ik probeer om het programma de desinstalleren krijg ik de foutmelding: “Registry Booster Installatie werkt niet meer” (terwijl ik het eigenlijk wil desinstalleren). Mogelijk zou ook het bestand “mia.lib” ontbreken.

Wanneer ik het programma tracht opnieuw te installeren (om het nadien te trachten te verwijderen) krijg ik de foutmelding: Could not access network location $DEFAULTDIR$.

Op aanraden van iemand probeerde ik ook het programma “Unlocker” te gebruiken, maar het lukte niet (en het lijkt ook niet meteen zo gebruiksvriendelijk om het op slag efficiënt te gebruiken).

Hoe geraak ik van Registry Booster af ?

Terloops, welk ‘registry cleaner’ werkt nu het best ?

Dank bij voorbaat.
..........................

Revo uninstaller
  Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2009, 07:39   #4
Lange Pier

Lange Pier's schermafbeelding

Standaard

Tja, troep gebruiken om een parkeerplaats vrij te maken op een parkeerruimte zo groot als Europa heeft niet zo veel zin en vaak worden er door dat soort progjes ook nog eens auto's vernield en wat is het nut?

Geen dus en als je zo nodig je register schoon wilt maken, wat gewoon onzin is, gebruik dan idd Ccleaner en eventueel een reg. defragger zoals NTREGOPT.

http://www.larshederer.homepage.t-online.de/erunt/

Nog een slachtoffer.
http://forums.breekpunt.nl/topic.asp...TOPIC_ID=37814

Topicstarters, er zullen hier maar weinig helderzienden aanwezig zijn dus geef je OS plus merk en type moederbord of merk PC op.
Lange Pier is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2010, 10:37   #5
Laurlennards

Standaard

Ik had hetzelfde probleem . Heb Revo Uninstaller Pro gedownload. Werkt prima.Wens je veel succes.
Laurlennards is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2010, 10:58   #6
dutch-online
Guest

Standaard

Vast Vakantie

kijk even naar naar hoe oud een topic is .
  Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2010, 12:06   #7
pietervz1

Standaard

je kan toch ook gewoon de map uit je program files verwijderen of ben ik nou zo dom?
die methode werkt altijd (met administrator toestemming in vista)
pietervz1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten