Ik denk, voor je eerste vraag, dat als je maar vaak genoeg op annuleren drukt, de melding wel verdwijnt voor die sessie.
Verder denk ik dat je een parameter vergeten bent, n.l. c0000013 ? Klopt dat ?
Dan lees ik in een forum:
http://forums.techguy.org/windows-vi...g-message.html
dat er verschillende oplossingen kunnen zijn. Zoeken dus.
Probeer:
ga naar schijfbeheer, en geef alle
verwisselbare media een andere schijfletter, en dan allemaal "hoge" letters, zodat ze elkaar tijdens het veranderen van die letters niet in de weg zitten.
(Rechtsklik op een disk-drive in het onderste deel bij schijfbeheer)
B.v. je (4) kaartlezer(s) geef je m,n,l,o, en doe dat ook eens met andere letters voor je optische stations (CD/DVD).
Herstart eens om te zien of de melding wegblijft.
Je optische stations zou je het beste weer terug kunnen zetten, gewoon om het praktisch te houden.
Verder hebben verschillende mensen op dat forum resultaat behaald door met MSCONFIG selectief op te starten, en zo een programma te isoleren dat het veroorzaakt. Vaak kwam daar b.v. Itunes als boosdoener, en een update verhielp de foutmelding.
(C:\WINDOWS\PCHealth\HelpCtr\Binaries\msconfig.exe Tabblad "Opstarten".)
Je kan in MSCONFIG b.v. eerst alle opstart-items uitschakelen om te zien of het daar te vinden is.
Zo ja, daarna de eerste 10 van de 20 opstart-items uitschakelen, en als dat resultaat heeft, dan weet je dat het bij die uitgeschakelde 10 zit. Vervolgens schakel je de eerste 5 van die tien uit, etc...
Iemand anders had weer succes door zijn floppy-drive controller in apparaat-beheer uit te schakelen.