Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Multimedia > Multimedia Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 21 oktober 2007, 10:53   #1
Jane

Standaard Online video's / filmpjes spelen niet

Beste allen,

Sinds een maand of twee kan ik ineens geen online filmpjes meer kijken. Bijvoorbeeld een online herhaling van GTST. Als ik op 'play' druk, krijg ik de melding 'verbinding met media maken'. Vervolgens staat er 'gereed', maar blijft het schermpje zwart.

Soms ruim ik mijn map Software op, door programma's te verwijderen die zelden of nooit worden gebruikt. Misschien ben ik hier iets te opgeruimd geweest, maar weet dus niet eens zeker of het hier aan ligt. Tot dusver ben ik er niet achter gekomen, ook niet via google of het lezen van forums.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,
Jane
Jane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 16:33   #2
Josti

Josti's schermafbeelding

Standaard

Pffff probeer eerst eens windows media player overnieuw te installeren (http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=nl Windows Media Player 11) (http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=nl Windows Media Player 9 voor win 9x/ME)
Josti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 18:29   #3
Jane

Standaard

Dacht ik dus dat ik dat ook al had gedaan! 'Nog een keer' gedaan voor de zekerheid en guess what?! Hij doet het!!

Heel erg bedankt!!!
Jane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 17:15   #4
Arie1

Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, maar helaas kan ik niet WMP opnieuw installeren, want dan krijg ik de melding dat ik een oudere versie wil installeren dat welke erop mijn pc staat.

Wat nu?
Ik heb al alle codecs geinstalleerd en daarmee is het probleem helaas ook niet opgelost.

Ik ben radeloos.
Arie1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2009, 17:40   #5
reintje

reintje's schermafbeelding

Standaard

Er staan meer topics over dit probleem op het forum. Heb je Flash goed geïnstalleerd? (veel filmpjes hebben als intro een flash... als die niet afspeelt, krijg je de rest ook niet).

Voor Firefox: http://www.adobe.com/products/flashplayer/

Voor IE: http://www.adobe.com/products/flashplayer/

Laatst gewijzigd door reintje : 10 april 2009 om 17:43
reintje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2009, 14:38   #6
manver

Standaard

Ik heb hetzelfde op mijn laptop. Mogelijk dat de instellingen van java en/of activeX,daar iets mee te maken hebben. Mogelijk heb ik op mijn laptop iets gewijzigd, zodat ik niet meer naar de filmpjes kan kijken. Ik ben alle instellingen aan het controleren, mogelijk dat ik dan iets vind. Op mijn desktop speelt alles perfect af. Het heeft niets met de mediaplayer te maken, want die is niet veranderd.
Misschien nog een andere mening?
Groetend Manver.
manver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2009, 15:24   #7
Rory

Rory's schermafbeelding

Standaard

Ik heb een probleem met vista / mediaplayer. Ik kna net als manver geen filmpjes meer kijken en geen radio luisteren. Geen idee hoe ik de mediaplayer moet verwijderen en hoe ik de nieuwste versie hier van krijg. Kunnen jullie dat uitleggen. Ik heb Flash, codecs enz.
Oud 23 mei 2009, 17:17   #8
Edmoor

Edmoor's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Edmoor
Standaard

Hebben jullie misschien Internet Eplorer 8 geinstalleerd. Die schijnt nogal wat problemen te geven met het afspelen van filmpjes op het internet. Bij meerdere kennissen heb ik IE8 om die reden verwijderd waarna alles weer in orde was. Het verwijderen van IE8 zet automatisch IE7 weer terug.
Oud 24 mei 2009, 21:25   #9
Rory

Rory's schermafbeelding

Standaard

Het was ervoor al,ik kreeg op mijn laptop wel een keer een melding dat ik er een fout was in mediaplayer. Geen idee wat er loos mee is. Verder ook lukt het niet om via startpagina de radio te laten spelen, hij geeft gewoonweg geen geluid. Het lukt trouwens wel om Youtube af te spelen.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten