Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Forum

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 September 2007, 13:12   #1
anoniem13425
Guest

Standaard How To Reageren in een thread: script invoegen

Omdat er heel veel vragen over komen hier maar eens alles op een rij. Admin heeft al eens een Topic gemaakt hoe je een vraag kunt stellen, maar daar zijn de plaatjes verdwenen.
Ik mag maar 5 plaatjes per thread plaatsen dus maak verschillende onderwerpen aan. Als jullie aanvullingen hebben: Be my guest...
Ik zal Modje vragen of het in het onderdeel Forum mag geplaatst worden (is eigenlijk van Computeridee)

Een script of gecodeerd bestand in het forum plakken

Klik op de Code-knop (1) en plak de code die je reeds hebt gekopieerd tussen de tags (zie fig.17)

17.jpg(fig. 17)

Het resultaat ziet er dan zo uit

18 (Small).jpg(fig. 18

Laatst gewijzigd door reintje : 1 September 2007 om 14:10
  Met citaat antwoorden
Oud 1 September 2007, 18:56   #2
anoniem14945
Guest

Standaard

Ik ga je lekker aanvullen, Reintje. Goed dat je dit doet overigens!
-----

Voor stukken html-broncode zijn er de tags [html] en [/html] waartussen je je code kunt plaatsen. Er wordt dan automatisch een kleurcodering aan je code toegevoegd zoals ook in Frontpage (of Dreamweaver) gebruikt wordt.

Voor stukken php-script zijn er de tags [php] en [/php] waartussen je je code kunt plaatsen. Ook hier wordt dan weer een kleurcodering aan je script toegevoegd.

Door goed gebruik van deze tags (vooral van toepassing in het onderdeel 'Websites maken') maak je het anderen makkelijker om je broncode of script te doorgronden om eventueel fouten eruit te helpen halen.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2007, 00:32   #3
anoniem13425
Guest

Standaard

Ben blij dat je dit even aanvult, want deze optie gebruik ik nooit en weet daar ook te weinig van...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten