Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Internet Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 28 September 2006, 14:37   #1
anoniem19963
Guest

Standaard Auto-override naar Adultfriendfinder ?

Hallo , dit is de eerste keer dat ik het forum gebruik .
Mijn felicitaties trouwens .

Mijn probleem ; Ieder keer als ik naar www.verwijderddoorModje.com wil gaan word ik dadelijk omgeleid naar deze site http://verwijderddoorModje.com
Ik kom dus ongeveer een halve seconde op www.verwijderddoorModjecom , nooit langer .
Het achterste "auto override" geeft mij het vermoeden dat dit dus automatisch gebeurt , maar waarom ??
Tot voor enkele maanden geleden was dit geen probleem .
Ad-aware , Hitman-pro , Avast , CCleaner en Nod32 scannen regelmatig mijn PC , dus zal het wel ergens anders aan liggen , denk ik , maar aan wat ??

Hopelijk kan iemand mij helpen .

Laatst gewijzigd door Modje : 28 September 2006 om 23:59 Reden: Dubieuze links
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 14:46   #2
anoniem13576
Guest

Standaard

Het ligt niet aan jouw pc, ik zie hier hetzelfde resultaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 16:32   #3
anoniem17980
Guest

Standaard

Ik denk dat het om een in de meeste landen verboden site gaat, waar dus een virus-achtige omleiding op is gezet.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 17:13   #4
anoniem19963
Guest

Standaard

Een "in de meeste landen verboden site " , zou best kunnen , staat ook wel wat rotzooi op , maar zo zijn er wel duizenden , waar je wel zonder problemen op kan .
Zou men ons dan niet beter automatisch doorsturen naar een "bloemschikken"-site , en zo ons zieltje proberen te redden ??
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 18:07   #5
anoniem13182
Guest

Standaard

Bedankt voor de complimenten
Wel zou ik het fijn vinden als je in het vervolg niet meer overmatig vraagtekens in je titel zet. Ik heb ze nu verwijderd.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 20:18   #6
anoniem19963
Guest

Standaard

Mijn oprechte verontschuldigingen hiervoor , ik wist niet dat dat niet kon , ik zag daar ook niets fouts in , ik wilde enkel extra benadrukken dat ik me daar vragen bij stelde , maar het zal niet meer gebeuren .
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 20:18   #7
anoniem17980
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alainke Bekijk bericht
Een "in de meeste landen verboden site " , zou best kunnen , staat ook wel wat rotzooi op , maar zo zijn er wel duizenden , waar je wel zonder problemen op kan .
Zou men ons dan niet beter automatisch doorsturen naar een "bloemschikken"-site , en zo ons zieltje proberen te redden ??
Ik kan alleen maar weergeven wat ik wel eens gemeend heb op te merken aan sommige sites, die kennelijk door een "vijand" of bestrijder worden geblokkeerd met ongeveer het door jou beschreven effect.

Betekent "snuff" niet zoiets als films van echte moorden en martelingen?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 21:10   #8
anoniem14945
Guest

Standaard

Ligt aan de site, en niet aan jouw pc.
Waarschijnlijk is het domein gekaapt door adultfriendfinder. Zelfs google-cache heeft er problemen mee. Het enige zinnige wat ik via Google kan bereiken is dit, maar daar plaats ik ook de nodige vraagtekens bij.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 23:10   #9
anoniem15208
Guest

Standaard

Doet CoolWebSearch toch eens wat goed!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2006, 07:26   #10
anoniem19963
Guest

Standaard

Ik heb de bewuste site op al de jaren dat ik surf zo een 10 keer bezocht , nooit iets gezien van moorden of martelingen , de naam dekt niet altijd de lading .
Ik drink regelmatig een Mort Subite (Belgisch bier) , ben ook nog niet dood gevallen .
Maar we gaan teveel off-topic , de vraag was waarom de site een auto-override doet naar die andere .
Volgens mij kan je deze site in andere delen van de wereld wel probleemloos bekijken , waarom dan hier niet ?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten