Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Forum

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 19 September 2006, 17:28   #1
anoniem13182
Guest

Standaard Nieuw forum

Hier kun je opmerkingen plaatsen over het nieuwe forum, b.v. taalfoutjes die er nog in voorkomen.
Dat is trouwens niet omdat de makers niet kunnen schrijven/spellen hoor Heeft te maken met een soort van automatische vertaling van Engels naar Nederlands
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2006, 17:53   #2
anoniem14563
Guest

Lightbulb

Hey Modje,
Hier een paar taalfoutjes:

Gebruikerspaneel > wijzig profiel >
Citaat:
Your date of birth and age are displayed in several places on the forum. Only the administrator will have access to your date of birth should you choose to hide it via the privacy option below.
Maand Dag Year (Optional)
en overige informatie:
Citaat:
Biography
A few details about yourself
Interests
Your hobbies, etc
Occupation
Your job
Komen trouwens de oude emoticon's ook nog weer terug?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2006, 17:54   #3
anoniem14945
Guest

Standaard

In het kader van "Nieuw is niet altijd beter" het volgende...

1. "Snel Reageren" is niet echt snel, daar je eerst op een of ander knopje moet gaan duwen om het berichtkader te activeren.
2. Threads zijn niet overzichtelijk, omdat nu gebruikersnaam, avatar e.d. boven in plaats van links van het bericht staan. Komt gelijk ook een hoop meer scrollen bij kijken.
3. Layout is een beetje standaard. De gele kopjes van de Computer Idee site zie ik bijvoorbeeld nergens terug.
4. Verder kan ik de links om terug naar de categorie, of de voorpagina van het forum niet aan de onderkant vinden. Moet nu eerst weer naar boven, waar deze links niet echt naar voren springen.

Doe voor nu wat mij betreft phpBB2 maar weer terug.
Natuurlijk is een en ander een kwestie van gewenning, maar toch. 'k zal aan het einde van de week m'n mening eens herzien, kijken hoe of dat ik er nog zo over denk. (en nu wil ik hier een smiley invoegen, maar ik kan er geen uitkiezen. dan maar eentje gokken: )
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2006, 17:54   #4
anoniem13425
Guest

Standaard

http://forum.computeridee.nl/profile.php?do=editoptions

onder privé berichten onderaan:

Als je tijdens het surfen op de forums een nieuw privé-bericht ontvangt, dan kan het systeem kan dan een pop-up venster omhoog laten komen met het nieuwe bericht.

2 x kan is één keer teveel.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2006, 18:24   #5
anoniem14945
Guest

Standaard

Gewenning treed reeds in.

Misschien een idee om de berichttekst zwart te maken. Ter bevordering van de leesbaarheid natuurlijk. Vind 't blauw niet echt lekker leesbaar.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2006, 19:47   #6
anoniem13802
Guest

Question onzichtbare modus

De Onzichtbare modus staat je toe om over het forum te surfen zonder weergegeven te worden in de 'Actieve Gebruikers van dit Moment' lijst.
Gebruik Onzichbare Modus

dat werkt dus niet
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2006, 20:13   #7
anoniem1
Guest

Standaard Thread-weergave en kleuren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TarUnited Bekijk bericht
In het kader van "Nieuw is niet altijd beter" het volgende...
2. Threads zijn niet overzichtelijk, omdat nu gebruikersnaam, avatar e.d. boven in plaats van links van het bericht staan. Komt gelijk ook een hoop meer scrollen bij kijken.
3. Layout is een beetje standaard. De gele kopjes van de Computer Idee site zie ik bijvoorbeeld nergens terug.
Punt2: klopt, dat is nu aangepast. gebruikersnaam en avatar e.d. staan nu links van de postings, zoals het ook hoorde te staan

Punt3: Hier zullen we naar kijken, maar het geel moet ook niet te overheersend worden. Hier gaan we mee aan de slag.

groet,

Admin
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2006, 20:16   #8
anoniem1
Guest

Standaard Tekstfoutjes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reintje Bekijk bericht
Als je tijdens het surfen op de forums een nieuw privé-bericht ontvangt, dan kan het systeem kan dan een pop-up venster omhoog laten komen met het nieuwe bericht.

2 x kan is één keer teveel.
Ook dit is aangepast!

groet,

Admin
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2006, 20:20   #9
anoniem13186
Guest

Standaard

"Ga Advanced" (Bij Snel Reageren) lijkt me ook een vorm van Babelfish vertaling.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 September 2006, 20:22   #10
anoniem14945
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door administrator Bekijk bericht
Punt2: klopt, dat is nu aangepast. gebruikersnaam en avatar e.d. staan nu links van de postings, zoals het ook hoorde te staan

Punt3: Hier zullen we naar kijken, maar het geel moet ook niet te overheersend worden. Hier gaan we mee aan de slag.

groet,

Admin
Dank u, Admin.

Geel moet inderdaad niet overheersend worden, maar er mag best overeenkomst met de rest van de website zijn.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten