Hallo,
Ik heb last van het volgende probleem: Wanneer ik internet start loopt mijn computer na +/- 1 minuut vast. Ik heb ondekt dat ik dit probleem kan verhelpen door bij Ctrl/Alt/Delete, bij processen svchost.exe (+/- 21.000 kb) en svchost.exe (+/- 8.600) te beeindigen. Nadat ik dit gedaan heb werkt alles prima. Dus wat kan het probleem zijn??
Ik heb windows updates geinstalleerd, ad aware, skybot s&d, spysubstract allemaal laten draaien, maar zonder resultaat.
Hijack This froum : virussen of andere malware lijkt nu wel uitgesloten als oorzaak
Maar nu heb ik het volgende gehad. Zo even viel de pc “weg” en kreeg ik een blauw scherm met de volgende melding (ingekort)
Er is een probleem gevonden
Driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
technische ...
*** stop 0x000000d1 (0x00000000, 0x000000ff, 0x00000000, 0x000000)
Nadat ik de computer op dit moment opnieuw had opgestart kwam de computer met de melding:
Ernstige fout veroorzaakt
Technische specificaties:
C

OCUME~1WINDOW~1LOCALS~1TempWER7bb9.dir00Mini043 005-01.dmp
C

OCUME~1WINDOW~1LOCALS~1TempWER7bb9.dir00sysdata .xml
Ik heb de fout verzonden en windows kwam met de melding:
De fout is veroorzaakt door een apparaatstuurprogramma.
Misschien dat hierin dan de fout ligt??
Nog wat opmerkingen, die misschien van belang zijn:
- Sinds dat ik een wireless pci card van planet heb geinstalleerd zijn deze problemen ( router = ook van planet)
- Ik heb twee harde schijven C: en D:, en mijn d herkent die sinds dezelfde tijd als een soort van USB Stick (plaatje dat ik zie via deze computer)