Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 18 February 2011, 10:27   #11
Annelies Verhelst

Annelies Verhelst's schermafbeelding

Standaard

Allen,
De redactie kan helaas niets doen aan bezorgklachten, alleen nogmaals bij onze eigen abonnementenadministratie aandringen op maatregelen richting Sandd. Vanzelfsprekend betreurt de redactie dat het niet soepel loopt met de bezorging, maar we zijn helaas niet de partij om aan te spreken in deze kwestie.
Wij hopen natuurlijk dat het u niet aanzet tot opzeggen van uw abonnement, tenslotte doen wij ons best om elke twee weken een blad klaar te hebben . We raden u aan om dit soort klachten gewoon via officiële wegen te blijven melden bij beide partijen, Sandd en de abonnementenadministratie. Op onze homepage staat een link naar de pagina waar u bezorgklachten kunt indienen. Hoe meer klachten we op de juiste plek krijgen, des te meer druk komt er om maatregelen te nemen, hopen wij.

Groetjes,
Annelies Verhelst
Redacteur Computer Idee
Oud 21 April 2011, 16:13   #12
Johannes1903

Johannes1903's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenathome Bekijk bericht
Ik weet ondertussen waar de bezorgen nu werkt. Hij/zij mag sinds dit jaar CID bij mij bezorgen en de problemen met bezorgen zijn sindsdien begonnen. Dat er een editie vanwege oud en nieuw op 4 januari bezorgt zou worden kan ik begrijpen. Alleen werd deze bij mij pas bezorgt tegelijk met de volgende editie. Ondertussen wacht ik nog op editie 4 terwijl ik editie 5 al via de nieuwsgroepen kan vinden.

Hopelijk kan CID met de bezorgers praten om dit probleem op te lossen, want dit gaat hun abonnees kosten zonder dat ze er veel aan kunnen doen.
Tja, ik ben èn Computeridee abonnee èn Sanddbezorger! Het gaat zo: Op maandag wordt de post aangeleverd, deze dien je op je voor jouw zo makkelijk mogelijke volgorde te leggen. De volgende morgen ga je bezorgen. Je hebt tijd tussen 8.00 uur en 18.00 uur.In mijn geval vis ik mijn eigen exemplaar uit mijn kist doordat ik in mijn eigen wijk woon. Het hoeft niet aan de bezorger te liggen; het exemplaar moet natuurlijk ook in de kisten aanwezig zijn. Op donderdag krijg ik weer post. Die bezorg je dan de volgende dag. CI komt altijd op donderdag. Wanneer ik veel heb krijgt de laatste abonnee rond een uur of kwart voor 6 zijn exemplaar, maar toen het zo sneeuwde en glad was, werd dat pas de volgende dag.. Tja, overmacht... Nu met de overname van Selekt Mail zal het wel veel worden en voor de laatste wijken betekent dat pech. Goedkoop bezorgen betekent in dit geval je eigen fiets gebruiken, geen karretjes, geen regenbescherming etc etc. Ik gebruik daarvoor plastic zakken. Je moet er toch wel wat voor over hebben om een betaalbaar blad te hebben...
Johannes1903 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2011, 18:06   #13
tjoekse

tjoekse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johannes1903 Bekijk bericht
Je moet er toch wel wat voor over hebben om een betaalbaar blad te hebben...
ja hoor daar doe je het voor .
tjoekse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2011, 07:52   #14
jeroenathome

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johannes1903 Bekijk bericht
Tja, ik ben èn Computeridee abonnee èn Sanddbezorger! Het gaat zo: Op maandag wordt de post aangeleverd, deze dien je op je voor jouw zo makkelijk mogelijke volgorde te leggen. De volgende morgen ga je bezorgen. Je hebt tijd tussen 8.00 uur en 18.00 uur.In mijn geval vis ik mijn eigen exemplaar uit mijn kist doordat ik in mijn eigen wijk woon. Het hoeft niet aan de bezorger te liggen; het exemplaar moet natuurlijk ook in de kisten aanwezig zijn. Op donderdag krijg ik weer post. Die bezorg je dan de volgende dag. CI komt altijd op donderdag. Wanneer ik veel heb krijgt de laatste abonnee rond een uur of kwart voor 6 zijn exemplaar, maar toen het zo sneeuwde en glad was, werd dat pas de volgende dag.. Tja, overmacht... Nu met de overname van Selekt Mail zal het wel veel worden en voor de laatste wijken betekent dat pech. Goedkoop bezorgen betekent in dit geval je eigen fiets gebruiken, geen karretjes, geen regenbescherming etc etc. Ik gebruik daarvoor plastic zakken. Je moet er toch wel wat voor over hebben om een betaalbaar blad te hebben...
Dat het blad een of twee dagen later wordt bezorgt zeg ik niks over want ik weet niet wanneer het bij de bezorgers wordt geleverd. Alleen aan het begin van het jaar kreeg ik de ene week 2 bladen en daarna duurde het weer 4 weken voor er weer 2 bladen in de bus vielen. Sinds ik in dit forum een reactie heb geplaatst heeft het probleem zich niet meer voor gedaan. Het blad wordt nu netjes om de 2 weken bezorgt samen met de consumentengids.
jeroenathome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2011, 14:50   #15
kroeko

Standaard

bezorging bij mij is ook hopeloos sinds tnt het niet meer doet.

vaak pas na het weekend krijg ik het blad , al vanaf het begin lid maar sinds computeridee het over heeft gedaan aan een andere bezorgdienst is het goed kl.......
soms baal ik zo dat ik geneigd ben om het abbo op te zeggen.

het kan toch weer terug naar tnt ? !!

Laatst gewijzigd door kroeko : 5 June 2011 om 14:53
kroeko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2011, 14:46   #16
Annelies Verhelst

Annelies Verhelst's schermafbeelding

Standaard

Beste mensen,
Nogmaals: wij kunnen er bijzonder weinig aan doen, doch, u kunt allen het klachtenformulier invullen en dan geven wij het door aan de bezorger.
http://www.hubstore.nl/bezorgklacht.asp

Groetjes,
Annelies Verhelst
Redactie Computer Idee
Oud 17 June 2011, 19:27   #17
kroeko

Standaard op tijd

jaja ,gewoon weer door tnt laten bezorgen is de optie.
ik ben benieuwd of ik dit keer de cid op tijd krijg
Ik heb nr 13 net 1 week thuis
ps: meerdere keren klacht ingediend helpt dus niet alleen krijg je dan 1 extra cid.
wat moet ik daar nu weer mee.?

Laatst gewijzigd door kroeko : 17 June 2011 om 19:32
Oud 31 December 2012, 11:25   #18
kroeko

Standaard

ik ben benieuwd wanneer ik nummer 2 van CI binnen krijg.
Deze ligt al 5 dagen in de winkel.
Oud 31 December 2012, 11:32   #19
kroeko

Standaard

volgens mij kunnen jullie er wel wat aan doen.
Gewoon door TNT laten bezorgen en het probleem is opgelost.
Het blad ligt 5 dagen in de winkel en dan pas bij mij in de bus. Dat is waardeloos.
Dan maar iets duurder maken maar wel op tijd je CI op de mat.!!!
Oud 31 December 2012, 15:53   #20
tjoekse

tjoekse's schermafbeelding

Standaard

abonnement opzeggen en downloaden als pdf.
maar dat is niet eens de moeite waard , flut blad.
tjoekse is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten