Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 12 July 2017, 08:01   #1
anoniem56843
Guest

Standaard infranview?

Hallo

ik heb het volgende probleem
als ik in verkenner een foto wil openen dan is het dubbel klik en hij opent met Infranview
Ik heb Windows10 dus ook zo ingesteld dat hij altijd alles Jpeg bestanden met openen met Infranview.
Alleen ik heb een programma dat heet DXKeeper als ik daar zeg open de image dan krijg ik standaard de vraag met welk programma ik dat wil doen.
Ik zeg dan natuurlijk Infranview en vink direct aan dat dit altijd moet gebeuren
Alleen dat werkt niet want als ik direct daarna weer een image wil openen dan krijg ik prompt weer dezelfde vraag.
Oja in het programma Dxkeeper kun je zelf niets aan geven dat hij de jpeg moet openen met Infranview!
Ook heb ik Infranview verwijderd en opnieuw er op geïnstalleerd maar zonder resultaat
Heeft iemand een soort gelijk probleempje?
Ik werk met Windows10 home versie 64 byte
Hoop dat iemand me hier mee kan hepen het is erg vervelend dat de foto niet gewoon geopend wordt.
Ook heb ik al andere foto view programma's geprobeerd maar telkens komt Windows met het scherm welke software wil ik daar voor gebruiken

Alvast bedankt voor het lezen en de reactie groet
Rien
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2017, 08:51   #2
anoniem15124
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cwfreack Bekijk bericht
Alleen ik heb een programma dat heet DXKeeper als ik daar zeg open de image dan krijg ik standaard de vraag met welk programma ik dat wil doen.
met image bedoel je een image of een foto?

Als je kijkt via start --> instellingen --> Apps --> standaard-apps --> Standaard-apps per bestandstype kiezen staat daar Infranview ingesteld voor jpeg (en jpg)?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2017, 09:28   #3
anoniem26473
Guest

Standaard

Verwijder beide programma's eens, dan dxkeeper installeren, daarna irfanview, en daarbij aangeven dat ie images moet openen. Denk dat het dan wel werkt.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2017, 10:55   #4
anoniem56843
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obelix71 Bekijk bericht
met image bedoel je een image of een foto?

Als je kijkt via start --> instellingen --> Apps --> standaard-apps --> Standaard-apps per bestandstype kiezen staat daar Infranview ingesteld voor jpeg (en jpg)?
hoi dit heb ik al gedaan zonder resultaat maar bedankt voor het meedenken!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2017, 10:56   #5
anoniem56843
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door couch_potato Bekijk bericht
Verwijder beide programma's eens, dan dxkeeper installeren, daarna irfanview, en daarbij aangeven dat ie images moet openen. Denk dat het dan wel werkt.
Ikk ben nu op mijn werk maar zodra ik thuis ben ga ik het eens proberen bedankt voor de tip!
grt Rien
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten