Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Beveiliging

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 14 January 2018, 17:25   #11
Aladin

Aladin's schermafbeelding

Standaard

Ja tis net de postcodeloterij. Als je bij dat bedrijf aan de slag mag is een top inkomen verzekerd. Wat niet opgemaakt kan worden of in een overvolle buffer mag naar de prijzenpot. Net als naar de artiesten dus bij BS
Aladin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 January 2018, 19:47   #12
Enter788

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aladin Bekijk bericht
Ja tis net de postcodeloterij. Als je bij dat bedrijf aan de slag mag is een top inkomen verzekerd. Wat niet opgemaakt kan worden of in een overvolle buffer mag naar de prijzenpot. Net als naar de artiesten dus bij BS
Ja, je kan het op de HEAO leren, marketing strategieën, markt werking, waar uiteraard de mensen de klanten zijn. Die krijgen een reclame toebedeeld omdat het in die administratieve marketing zo werkt.
Je krijgt bijvoorbeeld weer eens wat in de bus gegooid dat jij de miljoenen al hebt gewonnen, met uiteraard in de zin het woordje KANS er bij, waar je je eerst nog even moet aanmelden en lid worden om te gaan kijken of je ook daadwerkelijk die miljoenen hebt gewonnen, maar dan ben je al lid.
en dan doe je al mee.
Die strategie, marketing strategie die een Belgische zakenman begon was het mensen op bellen thuis en proberen via de telefoon hun producten te verslijten, en moet je dan kijken hoe dat zich ontwikkeld.

In het begin doet zo een bedrijf dat, en het schaap is over de dam, en steeds meer bedrijven passen die strategie toe, tot er een belmeniet register in het leven gebracht moet worden om die vervelende zeurders duidelijk te maken dat je er knettergek van wordt.
Maar dan zoals 2015 en 2016 een tijd was waar de indian scammers die beweerden dat ze van Microsoft waren, met hun oplichterspraktijken ook diezelfde strategie toepaste.

Kan je na gaan, ze verzinnen steeds weer een nieuwe strategie, maar in de bottomline is het verkopen van producten. En ik denk dat mensen liever zelf beslissen of ze wel of niet wat nodig hebben.

Zelf ging ik altijd vragen stellen hoe ze aan die informatie kwamen, zoals energie bedrijven die dan beweerden bij hun goedkoper uit te zijn, ik ze dan vroeg, oh ja?
hoeveel betaal ik dan?
eeeuh aaah
haha
daar hadden ze dan geen antwoord op.
Dus vroeg ik, hoe weet je dan of ik bij jullie goedkoper uit ben?
En dan lulde ze zich daar weer een beetje uit met ook weer een strategie van praten, verkopen, vertegenwoordigen.
Dus dat dient een doel. Als je dat weet laat je je niet zo makkelijk meer inpakken.

succes.
Enter788 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2018, 15:19   #13
Aladin

Aladin's schermafbeelding

Standaard

Ben ook al eens gebeld door een mevrouw van microsoft dat mijn computer malware verspreidde en deed net of ik gek was (niet zo moeilijk) en moest naar eoa adres om wat te downloaden en werkte keurig mee en moest er op klikken en dan deed ik iets niet goed en moest dan naar dit of dat gaan en uiteindelijk begreep ze het zelf niet meer. Dat er ook mensen zijn die geen windows gebruiken denken ze niet aan he
Maar goed. Had toch niks te doen die middag.
Aladin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten