Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 7 August 2015, 15:32   #1
anoniem16409
Guest

Standaard waar zijn de mailadressen in mail windows 10?

Misschien een gekke vraag.
Ik open het standaard mail programma in Windows 10.
Ik begin een nieuwe mail en wil een contactpersoon toevoegen.
Waar vind ik die?
Ik heb de contactpersonen toegevoegd via contactpersonen van Windows 10. Maar die zie ik niet in de Mail terugkomen.

Groetjes
Ellen
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2015, 21:16   #2
anoniem42071
Guest

Standaard

Beetje meer info graag.
Heb je een Microsoft account? Zo ja log je daarmee in?
Is dit al lang? want vaak moet dat in zo'n geval gesynchroniseerd worden en ik denk dat de servers van MS overuren draaien, want de hele wereld wil Windows 10.
De mail app van MS gebruik ik overigens niet, maar weet wel dat je contactpersonen normaal zichtbaar zijn in de "personen app" van Windows 10. In die app kun je ze ook toevoegen en importeren uit verschillende diensten.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2015, 21:25   #3
anoniem16409
Guest

Standaard

Ja, ik ben ingelogd met een Microsoft account. En ja, zoals ik schreef, ik heb de personen in de "personen app". Dat is het probleem niet.
Alleen, hoe krijg ik ze in de "mail" ?? Als ik een nieuwe mail maak, kan ik nergens de personen kiezen.

Grotjes
Ellen
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2015, 13:17   #4
anoniem57077
Guest

Standaard

Hoi Ellen,

Rechtsonder naast de klok, zie je een melding icoontje. Klik daar op en kies voor instellingen.
Of via Start-Instellingen.

Daarna kiezen voor Privacy. Kies het tabblad contactpersonen en kijk of die bij de App op 'aan' staat. Zelf gebruik ik alleen webmail, dus kan het nog niet testen. Maar bij mij heb ik hem zo op uitgezet.

Hoop dat het helpt.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2015, 13:24   #5
anoniem16409
Guest

Standaard

Bedankt testing1234, dit staat op aan. Dus dat is niet het probleem. Ikzelf gebruik deze ook niet, maar voor mijn man is deze prima. Hij moet een zo simpel mogelijk programma hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2015, 13:31   #6
anoniem57077
Guest

Standaard

Graag gedaan. Zelf Zal ik als nog blijven kiezen voor webmail. Maar dat is mijn mening.
Anders mocht het werken in Windows 10, zal ik via Windows Live Mail, zijn mail instellen en de apps die mee komen met Windows Mail verwijderen.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...ials=mailother

Deze is heel gemakkelijk, want deze heb ik zelf bij een aantal mensen geïnstalleerd, die ook een makkelijk gebruiksvriendelijk programma zochten. Maar dat was op Windows 7 & 8.1. Maar volgens mij werkt deze ook op Win10. En de contactpersonen kan je dan wel zo importeren.

Mocht je niet bij Windows Mail Instellingen een handmatige synchronisatie met de contactpersonen map hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2015, 13:38   #7
anoniem16409
Guest

Standaard

Dat klopt,Windows Live Mail is handig. Dat heeft hij ook altijd gehad. Ik wilde nu de MailApp van windows 10 proberen. Echter als er geen contactpersonen zijn, is dat niet handig. Ik wacht nog even af.
Bedankt voor de tip.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten