Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 25 March 2015, 15:07   #1
anoniem38757
Guest

Standaard youtube to mp3 converter, zonder rommel?

Ik heb heel lang het gratis programma Free-youtube-to- mp3-converter van DVDVideoSoft gebruikt om muziekjes van YT te halen, maar helaas komt er nu met iedere update adware en andere rommel mee.
En mijn huidige versie geeft alleen nog maar foutmeldingen dus die heb ik verwijderd.

Weet iemand misschien een ander simpel, gratis en wél betrouwbaar programma op mp3’s van YT te downloaden?
Alvast bedankt!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2015, 15:48   #2
anoniem42071
Guest

Standaard

Als je hier http://www.video2mp3.net/nl de link van de video neer zet, komt er alleen muziek uit. Hoef je helemaal geen programma te downloaden.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2015, 19:56   #3
anoniem14945
Guest

Standaard

http://www.youtube-mp3.org/nl is er nog zo een
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2015, 09:05   #4
anoniem38757
Guest

Standaard

Super! Bedankt voor de tips Niekie en FooBar
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2015, 11:12   #5
anoniem18126
Guest

Standaard

Of als je Firefox gebruikt, deze add-on(KLIK). Voegt een knop toe onder het filmpje waarmee je de muziek direct omzet naar MP3.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2015, 13:46   #6
anoniem32530
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karen808 Bekijk bericht
Ik heb heel lang het gratis programma Free-youtube-to- mp3-converter van DVDVideoSoft gebruikt om muziekjes van YT te halen, maar helaas komt er nu met iedere update adware en andere rommel mee.
En mijn huidige versie geeft alleen nog maar foutmeldingen dus die heb ik verwijderd.

Weet iemand misschien een ander simpel, gratis en wél betrouwbaar programma op mp3’s van YT te downloaden?
Alvast bedankt!
Ik gebruik dat programma altijd naar tevredenheid!! Punt is dat je zélf moet oppassen wat je aangevinkt laat, dus haal de vinkjes weg en gebruik 'advanced installation' ! Zelfs dáár moet je nog steeds oppassen, omdat ook dáár de vinkjes standaard aan staan! Haal ze daar weg en laat je niet weerhouden om 'advanced installation' te gebruiken! Zijn alle vinkjes uit, dan blijft alles op je standaardinstellingen staan en kun je rustig downloaden! Pas op, want er zijn volgens mij ook nog vinkjes aan bij bepaalde programma's die erbij worden gedownload. Haal die ook weg.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten