Oud 6 April 2009, 14:14   #1
anoniem32588
Guest

Standaard Welke webhost?

Ik zoek een webhost

* Eigen bedrijf 3 takken van sport: salarissen, fotografie, webdesign.
Nr 2 zal wel verkeer vreten en ruimte kosten.

Waar kan ik op een gemakkelijke manier vinden:

* Welke webhost betrouwbaar is (24/7 uptime)
* Welke webhost snel is
* Of bovenstaande in 1 website te realiseren is, of ik er meerdere moet openen
* Wat de omvang van de site is en wat het dataverkeer en secundair het aantal email adressen en zo.

Als ik een gemiddelde ComputerIdee opensla, kom ik wel 3 pagina grote advertenties tegen van webhosts. Maar nu komt het:

De een vraagt 2,50 voor 10 Gig data en 25 gig verkeer
De ander 10 euor voor 500 MB en 2 gig dataverkeer. En dan ook nog weinig emailadressen.

Heeft er al eens zoiets in CID gestaan en zo ja, kan ik het opzoeken. 2. Is er ergens een vergelijkingssite voor zoiets, 3. Komen jullie volgende week met een artikel hierover
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2009, 14:53   #2
anoniem35646
Guest

Standaard

http://www.webhosters.nl/ is een van de bekendste vergelijkingssites hierover.

Je hebt budgethosters, maar die stellen vaak voorwaarden zoals max. 1 domeinnaam per pakket, en zijn vaak niet telefonisch bereikbaar.
Duurdere hosters bieden meer mogelijkheden en betere service. 't Is maar net wat je er voor over hebt, en hoe handig je zelf bent, wat het meest geschikt voor je is.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2009, 17:26   #3
anoniem15124
Guest

Standaard

Op http://forum.computeridee.nl/showthr...hlight=hosting zijn diverse besproken. Helaas is er weinig response gekomen op dat topic.

Gezien de diversiteit van de onderwerpen, zou ik drie verschillende namen/websites hanteren.

De vraag is wat jij wilt/eist. Hoeveel mailadressen heb je nodig? Hoeveel webruimte heb je nodig (voor de foto's)? Wil je met php/mysql gaan werken? En wat wil/kun je kwijt? Je kunt wel hoge eisen stellen, maar daar hangt doorgaans een prijskaartje aan. Is het je dat waard?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 April 2009, 17:31   #4
anoniem32519
Guest

Standaard

ik ben deze aan het bouwen, maar misschien heb je hier iets aan.
www.sitesnelonline.tk
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2009, 15:50   #5
anoniem13227
Guest

Standaard

genoeg ruimte die ook makkelijk uit te breiden is, snelle toegang en genoeg bandbreedte, goede service bij een probleem, redelijke prijs enzo heb ik ook op m'n lijstje.
Heb er sinds '98 3 versleten en bij de huidige al weer een aantal jaren naar tevredenheid.
Enkele problemen gehad ook met forum maar is allemaal goed opgelost.
Want ja, heb je enkel een website-tje en nooit een probleem gezien is dat lastig te beoordelen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten