Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 9 October 2014, 09:32   #1
gerardlorsch

Angry Computer Idee op de PC

Ik ben al heel lang abonnee. Een aantal jaren terug kon je met een speciaal programma, als abonnee, de Computer Idee op de PC lezen, maar dat is stopgezet, waarom weet ik ook niet
Nu ben ik 7 jaar geleden verhuisd naar Duitsland, maar het blad wordt niet naar mij gestuurd, en dus moest ik een adres in Nederland hebben, wat dat van mijn dochter werd. Die stuurt hem telkens naar mij.
Dat kost voor elke keer € 5,- !!!!!!!
Ik begin er een beetje genoeg van te krijgen, het wordt me ook te duur.
Het abonnement helemaal afzeggen doe ik niet graag, ik ben er zó aan gewend geraakt !
Ik heb wel ergens gelezen dat hij wel op een tablet te lezen is, maar die heb ik niet.
Het is toch te gek voor woorden dat een computerblad hiertoe niet in staat is !!!!
Zitten er nu amateurs in de redactie of mensen die iets van computers weten ??

Ik heb al een paar keer mijn vraag gesteld, maar kreeg nietszeggende antwoorden.....

Laatst gewijzigd door gerardlorsch : 9 October 2014 om 09:34
gerardlorsch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2014, 10:39   #2
porrelaar

porrelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is de Computer Idee App ook beschikbaar voor mijn PC of Mac?

Nee. Maar toch wel . Via het programma Bluestacks kunt u zowel met uw PC als met uw Mac een Android-toestel emuleren en vanuit Google Play uw Apps downloaden en installeren. We hebben daar in Computer Idee een artikel aan gewijd dat u hier kunt lezen.
Bron: http://www.computeridee.nl/digitaallezen/

Ik had verwacht dat het woordje 'hier' wel aanklikbaar zou zijn, zodat je vanzelf naar het genoemde artikel geleid zou worden, maar nee...

Geen idee in welke uitgave van CID dat artikel stond. Misschien weet een van de andere lezers dat?
Nadat je Bluestacks op je pc geïnstalleerd hebt, moet je deze app downloaden om uitgaven van CID op je pc te kunnen downloaden en lezen: https://play.google.com/store/apps/d...ridee&hl=nl_NL

Ik heb dit zelf niet geprobeerd. Ik lees de CID op papier en soms ook gedeeltes op mijn Android tablet.
porrelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2015, 07:46   #3
compuding

Standaard

Ik vind het ook niet kunnen dat computer idee nog niet heeft kunnen realiseren dat we het blad op de pc kunnen lezen.

Ronduit heel slecht
compuding is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2015, 13:12   #4
Anacho

Anacho's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door compuding Bekijk bericht
Ik vind het ook niet kunnen dat computer idee nog niet heeft kunnen realiseren dat we het blad op de pc kunnen lezen.

Ronduit heel slecht
Ze denken natuurlijk dat we het blad op de wc lezen....
Oud 24 June 2015, 06:38   #5
Gammapooka

Standaard

Je hebt wel geen tablet, maar heb je er wel eens aan gedacht om een virtuele PC aan te maken en daar Android voor PC's op te installeren ?
Gammapooka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2015, 12:09   #6
Satneef

Satneef's schermafbeelding

Standaard

Voor Bluestacks heb je een gmailadres nodig en Google gebruik ik liever niet door die grote dataopslag van je gegevens,wat zeer gevaarlijk is (hackers ontzien niets) en het feit dat de NSA hier ook toegang toe heeft.
Oud 8 July 2015, 15:07   #7
Desperado

Desperado's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Satneef Bekijk bericht
Voor Bluestacks heb je een gmailadres nodig en Google gebruik ik liever niet door die grote dataopslag van je gegevens,wat zeer gevaarlijk is (hackers ontzien niets) en het feit dat de NSA hier ook toegang toe heeft.
Heb je iets te verbergen dan. ???
Desperado is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 December 2015, 17:49   #8
ToonS

Standaard

En zelfs al heb je een Tablet of Ipad, edite 26-2015 is ruim een week na dat ik het blad in de bus heb gekregen nog steeds niet beschikbaar voor de abonnees.
Omdat ik afgelopen week een paar dagen in het ziekenhuis heb gelegen had ik tijd genoeg om te lezen maar de papieren versie lag natuurlijk thuis en op de Tablet was nummer 25 de laatste en ben ik op zoek gegaan in het grijze circuit, en daar was editie 26 snel gevonden. Niet netjes natuurlijk maar ik heb als abonnee recht op de digitale editie en als Reshift Digital niet netjes voor zijn klanten zorgt dan maar op deze manier en deze versie is ook op de PC te lezen.
Ik vraag mij af waarom het zolang moet duren voor dat een digitale editie beschikbaar is, kan dat niet sneller ?
Oh, misschien weet de faqman hoe dat wel kan want die heeft altijd van die leuke en effectieve oplossingen
ToonS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2015, 09:32   #9
Aladin

Aladin's schermafbeelding

Standaard

Zo das een oud topic weer in beeld. denk niet dat de faqman invloed heeft op wanneer een laatste nummer beschikbaar staat.
Met android in virtualbox is eea ook op de pc te lezen indien gewenst.
Aladin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2015, 10:47   #10
ToonS

Standaard

Maar wat (nog steeds) niet beschikbaar (nr 26 2015) is voor de Tablet kun je ook niet via een virtualbox lezen.
Ik kreeg vorige week wel al de aanbieding om de complete jaargang 2015 op dvd te kopen maar ze vertikken het gewoon om de ontbrekende uitgave digitaal beschikbaar te stellen voor hun vaste klanten terwijl die dus wel beschikbaar is.
Ik zou zeggen, Reshift hou je aan de belofte die in je abonnementen aanbod staat of verwijder die daar!!
ToonS is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten