Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 16 January 2015, 10:40   #11
anoniem22217
Guest

Standaard

Ga met de laptop terug naar de winkel en zeg dat je de mail terug wilt hebben. Dit probleem moet niet jij maar de verkopende partij oplossen.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2015, 11:44   #12
anoniem26138
Guest

Standaard

Helemaal mee eens stroke33, maar dan zou ik mij vooraf lekkerder voelen als ik toch zelf alvast een eigen versie van die PST bestanden had.

Tuma heeft al toegang tot één gehad via de prompt, dus stel ze dan eerst allemaal veilig mochten er meerdere zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2015, 12:06   #13
anoniem21459
Guest

Standaard

Ik heb het .pst bestand uit de map outlook-bestanden gekopieerd in Mijn Documenten...er was maar 1 account ingesteld, want dit heb ik zelf gedaan...er staat office 2010 op de laptop... Als ik hun mail instel op mijn pc dan krijg ik wrl wat mailtjes binnen, alleen die mappen en mailtjes die daar inzitten komen er niet in...Ik zal vanavond jou link eens doorlezen...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2015, 12:22   #14
anoniem42071
Guest

Standaard

Ja maar pak die hele map eens beet om te kopiëren. Want er staan meer bestandjes in. Daarna wijs je bij het importeren alleen die map aan (met alle bestanden dus) en importeer je.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2015, 13:16   #15
anoniem21459
Guest

Standaard

Welke code moet ik gebruiken voor het kopieren van een map? Ik zal het vanavond eens proberen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2015, 13:40   #16
anoniem42071
Guest

Standaard

Dat kon vroeger in MS-Dos tijd met het commando Xcopy. Ik weet niet of dat nu nog werkt onder W7, 8 etc.
Zie voor uitleg hier: http://www.computerhope.com/issues/ch000838.htm

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2015, 20:40   #17
anoniem26138
Guest

Standaard

Als je de hele map wilt, inclusief submappen, dan werkt dit prima:

Code:
XCOPY  "X:\absoluut pad naar bron\*.*"  "Y:\absoluut pad naar doel"  /C  /E  /D  /H  /K  /Y
Als je al in de bronmap staat hoef je geen bronpad op te geven, dan type je gewoon *.* als bron.
-

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 16 January 2015 om 20:46
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2015, 18:02   #18
anoniem21459
Guest

Standaard

ik heb de xcopy toegepast, en hij heeft het .pst bestand gekopieerd naar mijn usb stick, maar niet de hele map...maar het .pst bestand is ook het enige bestand dat er in staat, maar de mappen die zijn aangemaakt in outlook, zijn niet zichtbaar helaas...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2015, 21:33   #19
anoniem26138
Guest

Standaard

De map zelf zal niet meegaan op de manier als ik omschreef, dan zou je een level hoger moeten gaan staan, en specifiek de mapnaam opgeven zoals mapnaam\*.*. Nu krijg je alleen de inhoud + (eventuele) submappen.
( *.* betekent elke bestandsnaam met elke extensie, in mijn beleving altijd te onthouden als
'any - punt - any')

Maar dit is verder niet interessant als er toch alleen één PST bestand in staat, en die niet genoeg is om je vermiste submappen terug te vinden.

Ik zou eerst eens de zoekfunctie van Outlook gebruiken, en iets zoeken waarvan je zeker weet dat het in zo'n vermiste map staat. Wie weet wat het vindt.
.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 18 January 2015 om 13:35
  Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2015, 11:31   #20
anoniem22217
Guest

Standaard

Lees even wat er hier over staat.

Zoeken met Google betekend niet altijd dat de juiste antwoorden op pagina 1 staan.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten