Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Onderdelen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 15 November 2007, 12:54   #1
anoniem27775
Guest

Standaard Touchpad

Hallo,

sinds kort werkt mijn touchpad niet meer op mijn laptop. Gelukkig heb ik een muisje dat ik in kan pluggen zodat ik toch kan werken.

Ik blijf het vervelend vinden dus wie weet hoe ik de touchpad weer aan de gang krijg, als ik kijk bij configuratiescherm en dan op muizen klikt staat er dat het correct werkt!?

ik heb een acer laptop en gebruik windows vista home premium.

BVD
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2007, 15:34   #2
anoniem27595
Guest

Standaard

Miss moet je de recentste driver(s) downloaden/installeren? Ik zou het anders niet weten
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2007, 19:25   #3
anoniem26384
Guest

Standaard

bij hardwarebeheer eerst uit, en dan weer inschakelen? dat probleem had ik ook eens met mijn internetkaart, wel herkenbaar maar werkt alleen als hij eerst handmatig in windows is uitgezet en weer aan.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2007, 22:20   #4
anoniem27673
Guest

Standaard

Oplossing 1:Ga naar Start --> Configuratiescherm --> Toetsenbord en/of ook bij muis kijken --> Hier staat ergens touchpad en hier kun je hem instellen.

Oplossing 2: Ga naar het apperaatbeheer (rechtermuisknop deze computer --> eigenschappen --> hardware --> apperaatbeheer) Kijk ofdat er een driehoek met een uitroepteken ergens staat bij onbekende driver of zoiets dergelijks zo ja instaleer je moederbord drivers opnieuw.

Oplossing 3: Download nieuwe drivers voor uw desbetrefende laptop voor het Chipset
Oplossing 4: Dit is een grote stap, Formateer gewoon je computer (niet aangeraden voor dit als het goed is stap 1 al voldoende)
Oplossing 5: Ga terug naar de winkel als er nog gerantie op zit.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2007, 10:06   #5
dutch-online
Guest

Standaard

niet zo handig die mail adressen of wil je graag veel spam
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten