Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 13 November 2017, 14:13   #11
kan00123

Standaard

Ja, ik. Een maand geleden. Bij mij werk alles perfect. Windows old had ik inmiddels weer verwijderd.
kan00123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2017, 15:22   #12
Niekie30

Niekie30's schermafbeelding

Standaard

Er hangt iets aan je pc, waarvan de energie instellingen niet goed zijn denk ik.
Maar waarom doe je geen schone installatie met verzie 1709?
Ik draai al vanaf het moment van beschikbaar komen 1709 en zonder enig probleem.
En de logboeken Systeem en Toepassingen zijn zeker niet hetzelfde.

Niek
Oud 14 November 2017, 03:37   #13
Bece

Standaard

Tot hiertoe werk alles perfect bij mij. Dat er ergens iets mis is begrijp ik best. Maar wat?? Het moet toch iets zijn wat Windows geflickt heeft. Hij start nu niet meer random op. Dat is een hele opluchting. We zien wel als hij die update nog eens probeert te installeren.
Een schone installatie. Dan ben ik wel een paar dagen bezig met al mijn programma's opnieuw te installeren en in te stellen en te updaten. Er staat nu terug een 1703 op.
Bece is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2017, 06:09   #14
FooBar

FooBar's schermafbeelding

Standaard

Als dit de pc is waarop de image van een andere pc hebt gezet snap ik dat er vanalles mis gaat. Tenzij beide pc's exact dezelfde hardwareconfiguratie hebben. Iets met drivers enzo...
FooBar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2017, 12:04   #15
Bece

Smile

Nee. Deze pc is mijn hoofd pc. Ondertussn dat trukje al en keer of 6 uitgevoerd. En het verwonderd mij nog steeds dat het gaat. Blijkbaar ziet hij dat er vreemde hardware in de nieuwe computer zit en vangt hij dat op via internet. De eerste keer dat ik het gedaan heb is bijna een jaar geleden en die computer werkt nog steeds pobleemloos. Het was een laptop van ACER met I3 en de windows was afkomstig van mijn eigen dektop computer die zelf met een AMD processor werkt. De anderen werken trouwens ook nog. In één computer had ik wel een probleen met de videokaart maar dat loste zich na de tweede opstart op. Dus win 10 toch intelegenter dan je denkt?
Oud 14 November 2017, 14:29   #16
Desperado

Desperado's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece Bekijk bericht
Tot hiertoe werk alles perfect bij mij. Dat er ergens iets mis is begrijp ik best. Maar wat?? Het moet toch iets zijn wat Windows geflickt heeft. Hij start nu niet meer random op. Dat is een hele opluchting. We zien wel als hij die update nog eens probeert te installeren.
Een schone installatie. Dan ben ik wel een paar dagen bezig met al mijn programma's opnieuw te installeren en in te stellen en te updaten. Er staat nu terug een 1703 op.
Als je de updates niet installeert, kun je op termijn je Gratis versie van W10 wel vergeten, het is wel de bedoeling dat je steeds de laatste versie , gaat installeren.
Dus nu 1709.
Desperado is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2017, 20:49   #17
dappertje

dappertje's schermafbeelding

Standaard

Doe voor het updaten al je virus en malware scanners uit, die zijn erg vaak de oorzaak dat een update mislukt.

Dappertje

Gelukkig hoef ik niet zelf op mijn eten te jagen,
Ik zou niet eens weten waar gevulde koeken leven.....
Niets is zeker en zelfs dat niet......
dappertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2017, 01:53   #18
Bece

Standaard

Alleen vraagt windows dat niet. Hij doet het gewoon op de achtergrond.
Maar ondertussen werkt alles weer normaal. Dus wachten op de volgende update.
Oud 15 November 2017, 21:55   #19
dappertje

dappertje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bece Bekijk bericht
Nee. Deze pc is mijn hoofd pc. Ondertussn dat trukje al en keer of 6 uitgevoerd. En het verwonderd mij nog steeds dat het gaat. Blijkbaar ziet hij dat er vreemde hardware in de nieuwe computer zit en vangt hij dat op via internet. De eerste keer dat ik het gedaan heb is bijna een jaar geleden en die computer werkt nog steeds pobleemloos. Het was een laptop van ACER met I3 en de windows was afkomstig van mijn eigen dektop computer die zelf met een AMD processor werkt. De anderen werken trouwens ook nog. In één computer had ik wel een probleen met de videokaart maar dat loste zich na de tweede opstart op. Dus win 10 toch intelegenter dan je denkt?
Zoiets kan je wel doen maar je zal toch naar de fabricant van je mobo moeten om de juiste drivers te halen, want Windows werkt vaak met legacy drivers maar die zijn niet specifiek voor je hardware en kunnen problemen geven.

Dappertje

Gelukkig hoef ik niet zelf op mijn eten te jagen,
Ik zou niet eens weten waar gevulde koeken leven.....
Niets is zeker en zelfs dat niet......
dappertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2017, 08:32   #20
Bece

Standaard

Net een nieuwe master update van win 10 ontvangen. Ben benieuwd of deze nu beter werkt dan de vorige.
Maar dus ook nu is mijn windows overschreven en staat er dus een " windows old "op mijn HD.
Word vervolgd.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg B494.jpg‎ (25,0 KB, 4x gelezen)
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten