Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Onderdelen

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 23 July 2018, 14:34   #11
kampers

Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Geen smoezen, gewoon 24 maanden garantie. Wel dit in acht houden:

"Service Hotline
Vóór inzending van het apparaat aan de garantieverlener, moet u via de Service Hotline of de Service Portal contact met ons opnemen. U ontvangt dan verdere informatie over de juiste manier om aanspraak te maken op uw garantie.
Voor het gebruik van de Hotline worden mogelijk kosten in rekening gebracht."

Verder heel beleefd blijven, en laten zien dat je er tijd in gestopt hebt, en ervaring met het probleem hebt opgebouwd door dat goed uit te leggen, daarbij b.v. ook zijdelings het contact opnemen met een forum vermelden, zoals je nu doet. Je wordt dan sneller als groep gezien, i.p.v. een eenling.
Maakt niet uit of je het al aan de telefoon hebt uitgelegd, gewoon nogmaals in een nette brief zetten en bijvoegen want het zijn totaal verschillende afdelingen.

En verpakking is essentieel, want anders beginnen ze al te lachen bij het uitpakken Verpakking weerspiegelt namelijk deels je waardering voor het product.

Ik heb contact met ze opgenomen en ze zullen mij terug bellen met uitleg over het verzenden en dat ze mij een verzend label zullen versturen. Ze hebben aangeraden om toch een back up van de schijven te maken waar ik video's en data's hebt opgeslagen. En dat ik ook gedetailleerd aan hun ook een brief moet versturen tijden het posten van de pc.

Ik heb wel kleine data's aan notes op de SSD schijf maar helaas kan ik de SSD ook niet ergens meer anders aansluiten, deze zit wel in een soort van een reepje in de nieuwe moederborden. Ik had wel een back up gemaakt van van te voren via hot swam alleen de SSD partitie,maar niet van partitie met medion herstel partitie, maar miste wel 3 aangemaakt e-mail aliassen, maar had echter nooit geweten dat mijn computer echt defect zou raken.
kampers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2018, 23:31   #12
erikdenhouter

erikdenhouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
En dat ik ook gedetailleerd aan hun ook een brief moet versturen tijden het posten van de pc.
Kopietje in de doos er bij doen, niet (alleen) los er van posten.

Ik heb geen idee hoe dat bij jou zit, ik dacht dat de SSD altijd een SATA aansluiting heeft, en dus via een SATA naar USB adapter op een andere PC of laptop aangesloten kan worden.
Oud 24 July 2018, 00:26   #13
Niekie30

Niekie30's schermafbeelding

Standaard

Nee je hebt intussen m2 ssd's. Maar ook daar zijn adaptertjes voor te koop naar USB.

Niek
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg m2 ssd.jpg‎ (42,0 KB, 6x gelezen)
Oud 24 July 2018, 12:36   #14
erikdenhouter

Standaard

Dank Niek, ik vergat die mogelijkheid omdat ik ze alleen in een laptop verwachtte, niet een PC.
Oud 24 July 2018, 14:15   #15
kampers

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Dank Niek, ik vergat die mogelijkheid omdat ik ze alleen in een laptop verwachtte, niet een PC.

Het is al geregeld moet backuppen en inpakken.

Bij mij zit die SSD in het moederbord zelf, dus zo'n kort klein reep je met een schroefje.

Maar daarvan had ik al een kopie van gemaakt allang, dus moet alleen van een interne harddisk die zelf van medion is een back up maken.

Laatst gewijzigd door kampers : 24 July 2018 om 14:22
Oud 13 August 2018, 12:20   #16
kampers

Standaard

Ik heb de computer terug gekregen ze hebben geconstateerd defecte voeding en ze hebben het niet vervangen. Volgens het idee achter is er helemaal niets vervangen en de PC start helaas niet op. Mensen hadden er ook klacht er over gehad ze hebben hun PC drie moeten versturen en tot heden werd er niets aan gedaan. Ze hebben achter een soort zegel geplakt. Hij was woensdag gemaakt en opeens vrijdag gestuurd dus dit klopt al helemaal niet.

Weet nu niet wat ik moet heb tijd er voor genomen om die papier uit te printen.

Laatst gewijzigd door kampers : 13 August 2018 om 12:40
Oud 13 August 2018, 12:52   #17
erikdenhouter

Standaard

Ik sta een beetje te kijken dat dit nog niet opgelost is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
Volgens het idee achter is er helemaal niets vervangen en de PC start helaas niet op.
Leg dit nog eens uit, waarom plakken zij een 'zegel' achterop als ze toch niks vervangen hebben ? Hoe weet je dat er niks vervangen is ?

Heb je ze gebeld over het niet gerepareerd zijn ? Dat zou ik direct doen.
Oud 13 August 2018, 12:59   #18
kampers

Standaard

Ik heb ze gebeld maar niemand neemt op!! Ze hebben een brief erbij gedaan externe voeding fout. Ze hebben een sticker voor de grap geplakt elektriciteit getest. Ze hebben alleen de voeding vervangen maar niet aangedaan en niet en getest gedaan en ik heb de computer ontvangen en hij start niet op geeft GEEN stroom.

Als ze het daar hadden aangedaan zouden ze het zelf zien waarom de computer niet start. Ik heb meerdere klachten van mensen gelezen over PC van medion en dat ze hem zelfs drie moesten opsturen terwijl hij waarvan de 2x keren nooit gerepareerd was.

Ik heb ze weer moeten mailen met dit flauwe kul.

Als je op de AAN/UIT knopt druk start hij niet op. Dit was het zelfde geval als daar voor.

Laatst gewijzigd door kampers : 13 August 2018 om 13:02
Oud 13 August 2018, 13:08   #19
kampers

Standaard

Er staat in de brief

Fout omschrijving

De interne resp, externe voeding defect (constant)

Diagnose werkplaats

Er is een slecht contact of een slechte verbinding ver gesteld

Ze hebben achter een soort zegel geplakt met aantal nummer geplakt elektriciteit getest

Maatregelen

Modificatie op verzoek van de fabrikant

Advies

Wintstress-belastingstest zonder problemen uitgevoerd
Oud 13 August 2018, 13:39   #20
kampers

Standaard

Iemand heeft hier een reactie erbij gezet

Dick Zeemeijer‎
aan
MEDION Deutschland
3 augustus om 13:10 ·

KLACHT:
SUPER SLECHTE SERVICE MEDION NEDERLAND Nieuwe Medion PC gekocht EIND mei 2018. Half juli is deze nieuwe Medion pc al weer gecrasht. 17-07-2018 ter reparatie verzonden bij DYNAFIX, het servicebedrijf van MEDION. De reparatie zou maximaal 15 DAGEN duren. Vandaag 03-08-2018 Medion "Service" maar eens gebeld op 0900-2352534. Hebben ze het pas als reparatie aangemeld op 01-08-2018 ??????? Vanaf de 17e juli tm 1 augustus hebben ze er dus geen moer aan versleuteld ???? Kan nog 15 dagen duren, meneer....was hun respons. DIT IS DUS DE SERVICE VAN MEDION... WAARDELOOS, DUS !!!! NIEUWE PC KOPEN...... DOE U ZELF EEN PLEZIER EN KOOP GEEN MEDION VANWEGE DE SLECHTE SERVICE

https://www.facebook.com/search/top/...on%20nederland
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten