Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 23 August 2018, 19:40   #1
corb

Standaard Systeemherstel

In eens problemen met Google Chrome browser. Vanmorgen bij het lezen van Nu.nl ging het eerst goed en opeens verdwenen de foto's en ging alle teksten naar links staan. Het zelfde gebeurd nu met alle sites die ik wil bezoeken. Alleen Windows Edge werkt goed. Nu wil ik proberen via systeemherstel terugzetten naar een eerder herstelpunt, maar daar staat dat het C station is uitgeschakeld. Ik weet niet hoe ik deze weer in kan schakelen(deze was altijd ingeschakeld) Wie kan mij verder helpen
corb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2018, 11:37   #2
corb

Standaard

Probleem opgelost.
Het probleem is de ad blocker die ik er op had zitten. na het verwijderen van deze blocker werkte het weer goed.
Wat betreft herstelpunt ik vermoed dat dit gewijzigd is bij een windows update en heb het weer ingesteld en een herstelpunt gemaakt.

Groet corb
corb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2018, 12:35   #3
erikdenhouter

erikdenhouter's schermafbeelding

Standaard

Fijn, al opgelost. Ik was gaan zoeken naar hoe je bij de instellingen voor Systeemherstel kan komen, want die zijn weer wat verborgen geraakt in de nieuwere Windows, dus laat ik die dan toch maar vermelden:

rechtsklik in een Verkenner op 'Deze PC', en kies 'Eigenschappen - Systeembeveiliging - tab Systeembeveiliging'.
(Je kan er ook komen via Start - map Systeem - Configuratie scherm - Systeem - Systeembeveiliging - tab Systeembeveiliging')
Daar selecteer je C:, en klikt op 'Configureren'. De rest zal je wel duidelijk worden.
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten