Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Providers

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 4 December 2007, 23:47   #1
Konx
Guest

Standaard Goedkope webhoster?

Hallo,

Ik zoek een webhoster waar ik voor weinig geld een domeinnaam kan registreren (.com en .nl) en waar ik wat ruimte heb.

Ik ben er al vele tegen gekomen maar heeft iemand misschien ervaring met een bepaalde provider?

Ik heb mijn oog laten vallen op o.a. Webreus, 10eurohost en hosting-stunter.

Ik maak nu drie websites voor een bedrijf en die host ik bij XXL Webhosting maar dat is vrij prijzig per jaar.

Bovendien wil ik alleen maar wat ruimte om wat te testen met Dreamweaver, Silverlight, Popfly, Flash etc.....Gewoon een beetje experimentjes...

Andere suggesties zijn ook welkom.

Groeten,
Jeroen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2007, 00:14   #2
anoniem14733
Guest

Standaard

Als je toch gewoon wat wilt testen, waarom zet je thuis dan niet op een oude pc een servertje op?
Stuk makkelijker en het scheelt behoorlijk in de kosten omdat je hem toch niet de hele tijd aan hoeft te hebben staan. Kun je lekker testen en dan hosting nemen als je echt iets continue op het internet wilt gaan zetten, toch?

Er zijn mogelijkheden voor windows bijv. XAMPP, maar als je een oude Pentium 2 of 3 hebt zou je daar ook Linux op kunnen zetten en dan daarop webservertje met php en mysql ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2007, 00:45   #3
Konx
Guest

Standaard

Heb ik ook wel eens gedaan maar ik wil een echte webhoster zodat alles centraal staat en dat ik bijvoorbeeld ook op school er aan kan werken. Mijn computer zet ik gewoon uit als ik weg ben dus vandaar.

En 20 euro voor hosten per jaar daar lachen we om natuurlijk dus dat is niet het probleem.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2007, 00:57   #4
anoniem13576
Guest

Standaard

Konx, als je een aantal webhosters hebt gevonden kijk dan op deze website wat de ervaringen van anderen zijn bij diezelfde webhoster.

Voor 10eurohost kijk je dus hier en als er niets te vinden is over de webhoster zou ik er niet aan beginnen.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2007, 16:03   #5
anoniem27456
Guest

Standaard

Ik host bij pcextreme.nl, zeer goede provider en goede servers. Goedkoopste paket (met php+mysql exc domeinnaam) is 1,50 p/m.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2007, 23:14   #6
anoniem16842
Guest

Standaard

Ik ga zelf overstappen van Pure Hosting (bergen spam en veel downtime) naar One.com. Die is ook goedkoop: € 1,25 voor 1000MB
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2007, 17:43   #7
anoniem24803
Guest

Standaard

Ik was vroeger bij one.com , mooi voor kleine websites, maar de support is alles behalve goed te noemen als je wat moeilijkere vragen begint te stellen. Als je site veel bezoekerspieken heeft zou ik hier niet naartoe gaan, daar worden ze niet goedgezind van. Ben al een jaar bij antagonist.nl , top support en je krijgt er heel veel voor een zeer lage prijs!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2007, 18:04   #8
dutch-online
Guest

Standaard

domeinbalie.nl
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2007, 21:32   #9
anoniem15699
Guest

Standaard

www.budgetwebhost.nl

heb ik eens een jaar gehost, nooit probleem gehad

en cheap 15 euro per jaar 150mb php msql enz
  Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2007, 10:45   #10
anoniem26709
Guest

Standaard

Let er wel op dat bij die goedkope hosting de service ook echt te wensen overlaat!
Betaal liever iets meer dan zit je altijd goed.

Die goedkope hosters zijn meestal gewoon van die kleine kinderen die het allemaal voor de lol doen en die zijn nooit te bereiken. En wanneer je problemen hebt dan heb je gewoon pech.
Stuur je een mailtje en krijg je pas een paar weken later antwoord.

Ik zou er niet aan beginnen!
Goede providers die bieden hun minimale (kleinste) pakket aan voor meest ongeveer 5 tot 8 euro p/maand.
En die kleintjes bieden al pakketten aan voor 50 cent per maand of zelf 3 euro per jaar incl domainnaam. Dat kan NOOIT goed zijn!

Ik zit zelf bij http://www.123xs.com en echt supergoede service en kwaliteit is ook erg goed (snelle verbinding, uptime is tot nu toe 100% na 1,5jaar)

Laatst gewijzigd door DaVaRiOuS : 11 December 2007 om 10:47
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten