Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 4 November 2013, 19:00   #21691
anoniem13227
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjouwer Bekijk bericht

ben weer blij da het forum toch weer werkt
zo is het.
Hulde!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2013, 20:28   #21692
anoniem26138
Guest

Standaard

Selfie = onpasfoto
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2013, 17:42   #21693
anoniem13279
Guest

Standaard

Staat dit draadje niet inmiddels al in het guiness book of records? Moet inmiddels toch wel het geval zijn

Laatst gewijzigd door elmo : 28 December 2013 om 17:45
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2013, 18:33   #21694
anoniem13724
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elmo Bekijk bericht
Staat dit draadje niet inmiddels al in het guiness book of records? Moet inmiddels toch wel het geval zijn
er zijn genoeg topics (op andere forums) die langer lopen en meer posten heeft

dus dat zal het niet worden
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2013, 23:16   #21695
anoniem26138
Guest

Standaard

Zat net naar de Top2000 op Radio2 te luisteren, en had een reactie die ik via een webformulier naar hun site verstuurde. Geen slecht woord er in, maar in de twee of drie korte zinnetjes noemde ik de concurrent 'Veronica'....
Het bericht werd geplaatst, maar het woord 'Veronica' hadden ze vervangen door '*******'. Censuur dus, en niet op slechte taal
Één minuut later werd mijn hele bericht verwijderd

Ik een tweede bericht geplaatst, waarin ik aangaf dat zelfs nette taal bij hun gecensureerd en verwijderd werd, en ik vroeg of ze misschien niet tegen commentaar konden.... hele tweede bericht werd verwijderd.

Die vrijheid, dat is zo'n genieten
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2013, 23:48   #21696
anoniem42071
Guest

Standaard

Ik vraag me dan weer af wat ze ermee willen bereiken. Dat mensen niet naar de "uitvinder" van de top 1000/500/2000 gaan luisteren?
Door die oude piraat radio Veronica is Radio 3 ontstaan.
Maar er is nooit een betere radio zender geweest dan Veronica. Muziek uit die tijd (mei 1960 tot ene met augustus 1974) wordt nog dagelijks gehoord op allerlei zenders.
Zij gaven de Nederlandse bands echt de ruimte. Waar zijn ze? ( Moeten we het nu met "Holland got talent" talenten doen? )

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2013, 01:05   #21697
anoniem26138
Guest

Standaard

'Veronica' is een naam, en die wordt vandaag ook gebruikt door 1990-2010 muziek-liefhebbers, en die kunnen zich dat niet zo voorstellen dat diezelfde naam ooit voor alleen 1960-1974 muziek de term was.

In mijn bericht was meer dan 'Veronica' hoor, ik wees ze op het irritante van het ver vooraf aankondigen van nummers. Ik geloof dat het mooie van radio (muziek) gediend is bij verrassende tonen, en niet bij het voorkneden van je verwachting.
.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 29 December 2013 om 01:47
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2013, 11:11   #21698
anoniem13187
Guest

Standaard

Luister gewoon naar radio MNM .
Zelfde soort muziek ,alleen veel leuker comentaar ,nieuws en verkeersinformatie.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 December 2013, 17:46   #21699
anoniem26138
Guest

Standaard

Is ook een zaak van saamhorigheid, niet voor 100% de muziek. Een weekje maar.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2014, 09:59   #21700
anoniem26138
Guest

Standaard

Een na-brandertje:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
In mijn bericht was meer dan 'Veronica' hoor, ik wees ze op het irritante van het ver vooraf aankondigen van nummers. Ik geloof dat het mooie van radio (muziek) gediend is bij verrassende tonen, en niet bij het voorkneden van je verwachting.
Oh geweldig, ik voel me vereerd.... had ik ze gewezen op het bovenstaande, zette ik vanochtend radio2 aan, Sander de Heer, direct na het nieuws gaf deze voor het eerst een 30 seconden schreeuwend blikje waarin de eerste zinnen van vijf nummers klonken met de begeleidende tekst: "Dit zijn de nummers die u na de reclame van ons kan verwachten...".

De moderne radio Veronica doet het al langer exact zo, en zorgt er ook elke keer voor dat ik gelijk vertrek; nemen ze niet alleen 30 seconden zendtijd met nutteloos gekwaak, ik blijf maar denken aan die nummers die gaan komen welke ik het écht niet waard vind om naar te luisteren, en die gedachten alleen vergallen de nummers die ik misschien nog net wel wil horen. Dus ik ben weg, voel me zelfs wat opgejaagd.

B.t.w., mijn twee berichten in dat Top2000 gastenboek zijn niet terug te vinden. Precies die pagina op dat tijdstip wordt op mijn machine niet eens geladen en blijft leeg.... Een mail welke ik naar hun site verstuurde (zeg maar het 3e bericht) is ook nooit bevestigd.

Ah, die elektronica.... Ik denk dat er wat scheuren in het bouwwerk van communicatie zitten, ik heb helaas alleen geen god om dat aan toe te schrijven en het daarom maar zo te laten.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten