Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 22 November 2012, 18:26   #21641
anoniem54435
Guest

Arrow

2 X W8 pro gedownload en 1 x de schijf besteld , kreeg keurig 2 DVD,s 32 en 64 bits

2 x 29.99 en 1 x 18.98 dus redelijk voordelig.

En de Windows 8 Mediacenter pack codes, zijn hierbij ook gratis inbegrepen.

Wel via Microsoft de officiele weg natuurlijk .

Laatst gewijzigd door Desperado : 22 November 2012 om 18:30
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2012, 18:38   #21642
anoniem54435
Guest

Standaard

Verder voor het Media pack

Hier de link http://windows.microsoft.com/nl-NL/w.../feature-packs

Let wel op .
Windows 8 Media Center Pack is alleen via deze promotiepagina op Windows.com gedurende een beperkte tijd gratis beschikbaar.Als je Windows 8 Media Center Pack via een andere weg aanschaft, kunnen er bepaalde kosten aan verbonden zijn.De aanbieding geldt van 26 oktober 2012 tot en met 31 januari 2013 en is beperkt tot één productcode per e-mailadres.Je komt voor deze aanbieding in aanmerking als Windows 8 Pro op je pc is geïnstalleerd.Om live-tv te kunnen bekijken en opnemen is aanvullende hardware vereist.Je moet een geldig e-mailadres opgeven om je productcode voor Windows 8 Media Center Pack te kunnen ontvangen.Je moet je productcode uiterlijk voor 31 januari 2013 activeren. Microsoft gebruikt dit e-mailadres alleen om je je productcode te sturen en om je te herinneren aan de datum waarop je productcode afloopt.Catalysis Corporation is een extern bedrijf dat door ons is gevraagd de aanmeldingsgegevens te verzamelen en het versturen van deze e-mails te verzorgen.Als je een nieuwe pc koopt waarop Windows 8 al is geïnstalleerd, en je upgrade die pc later met Windows 8 Pro Pack, Windows 8 Media Center Pack, een volumelicentie- of een winkelversie, dan kun je geen apps meer installeren die je pc-fabrikant exclusief aanbiedt via de Windows Store.Bekijk alle informatie over onze speciale aanbiedingen.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2012, 17:49   #21643
anoniem18126
Guest

Standaard

Bericht uit de nieuwsbrief van deze week;
http://www.computeridee.nl/nieuws/an...CampaignId=467

Bij dit soort onderzoeken vraag ik me altijd af hoe pervers de onderzoekers zelf zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2012, 17:09   #21644
anoniem18126
Guest

Standaard

Ik heb een paar maanden geleden, om precies te zijn 15 augustus een mail ontvangen dat ik via de 'Vrijdag weggeefactie' een licentie van een jaar heb gewonnen van de ESET ESS versie 6.
Citaat:
Hierbij willen wij jou feliciteren als winnaar van een 1-jarige ESET Smart Security licentie in onze
‘Win een licentie’ wedstrijd. Met onderstaande licentie heb je recht op bescherming tot 1 december 2013!
Ik zou nog een mail krijgen als deze beschikbaar kwam. Ik heb tot nu toe nog niets gezien en ook op de site van Eset wordt nog steeds versie 5 aangeboden. Hier kan Computer Idee waarschijnlijk niets aan doen, maar vind het toch vreemd.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2012, 17:52   #21645
anoniem54435
Guest

Talking

Wat er nog niet echt is kun je nog niet krijgen.
mischien nog enig geduld.
Het is bijna, maar nog niet helemaal 5 December.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2012, 19:13   #21646
anoniem18126
Guest

Standaard

Kan wel zo zijn, ik heb een JAAR abbo gewonnen, geldig tot (en niet eens tot en met) 1-12 2013, dus het is al geen jaar abbo meer. Dat vind ik vreemd zonder daar ook maar iets over gemeld heb gekregen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2012, 11:53   #21647
anoniem26138
Guest

Standaard

Op ziekenbezoek dan maar ?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2013, 00:35   #21648
anoniem17570
Guest

Standaard

Ahum .. Nog de beste wensen voor dit jaar enzz. Is hier nix meer besproken sinds 1-1-2013? Waar zijn de cafetijgers gebleven ?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2013, 00:43   #21649
anoniem42071
Guest

Standaard

Ik denk dat die kroeg te duur is tegenwoordig, voor de echte kroegtijgers. Maar eeh in andere onderdelen van het forum wordt nog druk getikt hoor....

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2013, 13:13   #21650
anoniem26138
Guest

Standaard

Mag ik even melding maken dat na weken geklaag over de aanhoudende kou het eerste verse klaagei van het jaar gevonden is om 13:06 in Rotterdam:
op radio Rijnmond, een verslag van de marathon, de verlaggeefster had ongeveer de volgende tekst:

"...ze hebben echt moeite om aan de finish te komen, het is te zwaar, het is te warm...."
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten