Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Netwerk

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 27 July 2009, 20:52   #11
anoniem36384
Guest

Standaard printer delen

Hallo QPC : ik heb iets dergelijks; ik weet niet of ik dit hier "kwijt" kan, maar ik hoop van wel. Ik ben zover dat mijn laptop met de melding komt: de server voor de printer Epson Stylus SX 5000 serie beschikt niet over het juiste stuurprogramma etc... Mijn vraag:

hoe kom ik aan het juiste stuurprogramma, wordt hiermee bedoeld dat mijn printer (Epson), die met mijn desktop is verbonden, geen juist stuurprogramma heeft om de opdrachten van mijn laptop te herkennen?? Het heeft niet te maken met een firewall of zoiets???

mvg

John
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2009, 21:23   #12
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jroos4 Bekijk bericht
Hallo QPC : ik heb iets dergelijks; ik weet niet of ik dit hier "kwijt" kan, maar ik hoop van wel. Ik ben zover dat mijn laptop met de melding komt: de server voor de printer Epson Stylus SX 5000 serie beschikt niet over het juiste stuurprogramma etc... Mijn vraag:

hoe kom ik aan het juiste stuurprogramma, wordt hiermee bedoeld dat mijn printer (Epson), die met mijn desktop is verbonden, geen juist stuurprogramma heeft om de opdrachten van mijn laptop te herkennen?? Het heeft niet te maken met een firewall of zoiets???

mvg

John
Maak even een eigen topic aan met dit probleem, want je stelt nu een nieuwe vraag in iemand anders zijn topic. Dat is niet de bedoeling.
Geef in het nieuwe topic meteen even wat meer info, oa welk OS je gebruikt op de pc's.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2009, 22:31   #13
anoniem36384
Guest

Standaard

okay, heb ik inmiddels gedaan.

mvg

John
  Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2009, 21:45   #14
anoniem25569
Guest

Standaard

Beide pc's (desktop en laptop) staan aan.
Op beide pc's staan de printers geinstalleerd.
Weet niet of op desktop files in wachtrij staan. Ik zit nu in Ermelo en surf en mail via normale analoge telefoonlijn. Supertraag.!
Zal. zodra weer thuis, e.e.a. nakijken.
Allen bedankt voor de adviezen.
Dick (faasco)
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2009, 09:17   #15
anoniem25569
Guest

Standaard

Bedankt QPC, ik zal dit eens proberen.
Overigens zijn beide pc's voorzien van XP, dus dat is het probleem niet.
Ha, ha, de fouten zitten in de computer(s) maar degene die ze maakt zit tussen toetsenboprd en rugleuning !!!
Dick (faasco)
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2009, 09:33   #16
anoniem36384
Guest

Standaard printer delen

hallo allemaal!

Bij mij werkt het nu, ik heb o.a. de cd van mijn desktop geïnstalleerd op mijn laptop.

Groet!

John
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten