Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Homepageclub

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 10 January 2012, 00:20   #11
anoniem13802
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
laten we er een beetje volwassen mee omgaan, of niets tikken.Niek
wordt je niet moe van jezelf , door steeds de moraalridder uit te hangen .
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2012, 00:27   #12
anoniem42071
Guest

Standaard

Ik ga er hier verder het zwijgen toe doen. Maar als jij "volwassen gedrag" vergelijkt met "moraal" heb je nog een eind te gaan.
Misschien wordt ik gewoon te oud voor dit soort dingen.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2012, 10:10   #13
anoniem52729
Guest

Standaard

Ik heb als een zolderautist een halfjaar hard gewerkt om het uiterlijk van mijn website zo perfect mogelijk te krijgen en om al die artikelen te schrijven, tot nu toe.

Ik vraag gewoon om wat advies en tips, meer niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2012, 10:11   #14
anoniem52729
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
(en is bovendien van de straat.)
Wat is een straat?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2012, 11:43   #15
anoniem32141
Guest

Standaard

@Tjoekse: Als je niets zinnigs aan een discussie toe te voegen hebt, reageer dan niet (ik val in herhaling geloof ik). Davey stelt hier een normale vraag en ik verwacht dat daar ook normaal antwoord op gegeven wordt.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2012, 12:27   #16
anoniem15124
Guest

Standaard

Davey, even wat opmerkingen over je site.

Kies 1 taal: Frontpage (dat is toch een heel oud programma?), Download Center, etc. Terwijl je een Nederlandstalige site beweert te zijn.

Heb het onderdeel "Windows 7 installeren" (deels) gelezen. Daarin staan taaltechnisch nog wel wat foutjes. Als je dan toch naar perfectie streeft in je lay-out, zou ik dat ook doen in je teksten

Vind het jammer dat je een programma (DriverMax) aanraadt waarvoor betaald moet worden. Zijn vast wel gratis alternatieven. Open een externe pagina in een nieuw tabblad.

Dat je advertenties laat zien, kan ik ergens begrijpen, maar op dit moment wordt Regclean Pro getoond.Daarmee loop je het risico dat een bezoeker het idee heeft dat het een advies is van jou(w site) en niet dat het reclame is).
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2012, 12:41   #17
anoniem52729
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obelix71 Bekijk bericht
Davey, even wat opmerkingen over je site.

Kies 1 taal: Frontpage (dat is toch een heel oud programma?), Download Center, etc. Terwijl je een Nederlandstalige site beweert te zijn.

Heb het onderdeel "Windows 7 installeren" (deels) gelezen. Daarin staan taaltechnisch nog wel wat foutjes. Als je dan toch naar perfectie streeft in je lay-out, zou ik dat ook doen in je teksten

Vind het jammer dat je een programma (DriverMax) aanraadt waarvoor betaald moet worden. Zijn vast wel gratis alternatieven. Open een externe pagina in een nieuw tabblad.

Dat je advertenties laat zien, kan ik ergens begrijpen, maar op dit moment wordt Regclean Pro getoond.Daarmee loop je het risico dat een bezoeker het idee heeft dat het een advies is van jou(w site) en niet dat het reclame is).
Bedankt voor het advies, ik ga er vanmiddag aan werken. Over die advertenties: ik heb zelf een bloedhekel aan iedere voor van advertenties, maar het is voor mij de enige manier om de hosting te betalen. Hoe kan ik dit soort advertenties uitsluiten?

Edit: als het gaat om het taaltechnische gedeelte: dat gaat nog even duren, gezien ik niet zo geweldig ben met ''dt'' en grammatica. Ik dacht trouwens eigenlijk dat ''frontpage'' ook gewoon op Nederlandse sites gebruikt kon worden, ik zie het ook op FOK!. Ik zal dat vanmiddag even aanpassen naar ''Snelstart''.

Laatst gewijzigd door Davey : 10 January 2012 om 12:46
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2012, 13:07   #18
dutch-online
Guest

Standaard

gezien ik niet zo geweldig ben met ''dt'' en grammatica.
..
Wat dacht je van spelling controle.

Dan ben je al een hoop VAUTEN kwijt.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2012, 13:40   #19
anoniem18126
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch-online Bekijk bericht
gezien ik niet zo geweldig ben met ''dt'' en grammatica.
..
Wat dacht je van spelling controle.

Dan ben je al een hoop VAUTEN kwijt.
Het probleem met spellingscontrole is dat het geen onderscheid maakt tussen bv 'ik word' (zoals het hoort dus) en 'ik wordt' (fout dus) toch vind mijn spellingcontroleur 'ik wordt' goed.
Ik weet niet of er een spellingcontroleur bestaat die dit onderscheid wel kan maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2012, 17:24   #20
anoniem15124
Guest

Standaard

off topic: Davey; het heeft niet zo veel zin om alles te quoten van een reactie die er direct boven staat.

on topic: denk dat die advertenties gekoppeld zullen zijn aan het onderwerp van de site. Reclame voor vakantiereizen op een site die gaat over computers is minder logisch dan reclame voor computers. Geen idee waar je de hosting hebt ondergebracht, maar dat hoeft niet meer te kosten dan euro 50 per jaar (en kan nog goedkoper).
Ik doelde ook/met name op het taaltechnische gedeelte. Zinnen lopen niet allemaal even logisch en er gaat hier en daar grammaticaal nog wat fout.
Frontpage: mijn 1e reactie was het oude pakket van Microsoft om een website te maken. Kies voor het meer gangbare 'home' of zo. Maar goed. Dat moet je zelf bepalen. Ligt ook aan je doelgroep. Jongeren en ouderen zullen zo'n site heel anders bekijken/benaderen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten