Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Games

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 25 February 2010, 12:24   #21
anoniem42975
Guest

Standaard

Rainbow six lockdown
  Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2010, 16:08   #22
anoniem31076
Guest

Standaard

Jongens,
CoD 6 (Modern Warfare 2) is bij lange na niet de beste game ooit gemaakt. De graphics zijn goed en de singleplayer is leuk, maar de multiplayer is een groot drama (niet alleen bij mij, maar dit vindt mijn hele clan -28 man-). Ik ga eerder voor Half-Life (2) of FEAR..
  Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2010, 17:30   #23
anoniem39893
Guest

Standaard

Ik vind de multiplayer wel leuk, maar echt super is het inderdaad niet. Vooral dat gedoe met de NAT vind ik lastig. Ik ben een hele middag bezig geweest voordat ik dat kon oplossen.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2010, 20:42   #24
anoniem43184
Guest

Standaard

Absoluut AC2
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2010, 20:53   #25
anoniem18126
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XBWII Bekijk bericht
Absoluut AC2
Ik heb Assassins Creed 2 sinds donderdag, en het staat ook bij mij op Nr 1.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2010, 22:28   #26
anoniem14473
Guest

Standaard

Cal of duty united offence
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2010, 22:59   #27
anoniem43214
Guest

Standaard

Age of Empires 2: The Conquors. Dat spel speel ik na ruim 10 jaar nog bijna dagelijks. Het gaat simpelweg niet vervelen, zowel tegen de PC (dan wel op hoge moeilijkheidsgraad) als online of tegen vrienden. Over de graphics zullen we het maar niet hebben maar daar draait het bij deze spellen dan ook niet om. Daarnaast is Rollercoaster Tycoon (uitbreiding van 1 en 3) nog altijd een van mijn meest gespeelde spellen. Daarnaast heb ik met veel plezier alle delen van Grand Theft Auto gespeeld, alsmede het spel No One Lives Forever (ook al weer 10 jaar terug) en de 2 delen van Max Payne. Ben benieuwd naar het 3e deel hiervan, hoewel de setting me niet echt trekt. Ik zie geen gelijkenissen met de oude, 'guy-next-door' max en deze kale barbaar. We zullen zien.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2010, 16:51   #28
anoniem17111
Guest

Standaard

start hij wel op/start hij niet op
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2010, 09:47   #29
anoniem13673
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anacho Bekijk bericht
Ik heb Assassins Creed 2 sinds donderdag, en het staat ook bij mij op Nr 1.
Zeker heel fraai en speelt lekker weg - als Ubi me tenminste toestaat het spel te spelen. Ze hebben al minstens twee tot drie keer gezeik gehad met een platliggende DRM of inlogserver, en elke keer kan ik weer wachten. Ik zou er bijna AC1 weer van gaan spelen. Wat minder mooi maar ook erg vermakelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MalamuteBew Bekijk bericht
Mirror's Edge
Strakke vormgeving en zeker de moeite waard, maar hoeveel ik die game ook waardeer, hij staat bij mij (en velen met mij) niet in verhouding met mijlpalen als Doom, Command & Conquer en Diablo 2. Als het daarop aankomt dan zou ik Beyond Good & Evil ook aandragen - maar ook die, hoe tof ook, haalt het niet bij de echt grote jongens.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2010, 09:58   #30
anoniem18126
Guest

Standaard

Citaat:
Zeker heel fraai en speelt lekker weg - als Ubi me tenminste toestaat het spel te spelen. Ze hebben al minstens twee tot drie keer gezeik gehad met een platliggende DRM of inlogserver, en elke keer kan ik weer wachten. Ik zou er bijna AC1 weer van gaan spelen. Wat minder mooi maar ook erg vermakelijk.
Alleen de 2 dagen nadat 'ie net uit was, heb ik inlogproblemen gehad. De 1e keer lag het aan de UBI servers, maar de 2e keer deden een stel "assholes" een DDos attack op de servers, zgn om te protesteren tegen het DRM beleid van UBI.
Daarna nooit meer inlog problemen. Kreeg vlak daarna een excuusbrief van UBI voor de overlast, plus de belofte dat als compensatie binnenkort wat gratis 'ingame content'

Citaat:
Dear anacho

Thank you for your recent purchase of Assassin's Creed 2. We hope you are enjoying the game!

Recently, our servers were temporarily unavailable to a portion of players, meaning they were unable to play the game. Our goal is to offer you a seamless experience with your game and we sincerely apologise if you have encountered difficulties as a result of the server issue.

We will be offering you additional game rewards to show our thanks for your patience and understanding. We will contact you soon with full details. In the meantime, please be assured that our teams are working around the clock to ensure that you continue to enjoy your game experience with Assassin's Creed 2.

Thank you,

The Ubisoft Team
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten