30 December 2006, 10:24
|
|
Guest
|
Wat is een goed programma
Wat is nu een goed programma om eenvoudig zelf een homepage te bouwen. Gebruik zelf Frontpage, maar die heeft niet al te veel functionaliteiten. Suggesties,ik houd me aanbevolen!
|
|
|
30 December 2006, 11:00
|
|
Guest
|
VNU dreamweaver dit zijn wysiwyg editor
|
|
|
30 December 2006, 13:01
|
|
Guest
|
nou, vlis1972, met frontpage zijn er legio mogelijkheden om een "eenvoudige" website, alsook een "ingewikkelde" website te bouwen. Welke versie van ProntPage gebruik je....?
Mijn website heb ik met FrontPage 2002(nederlandstalig) gebouwd en momenteel verdiep ik me in FrontPage 2003(nederlandstalig)....die gaat nog verder...dieper in op de materie. Het cursusboek wat ik hierbij gebruik is van Instruct.
groet...franslj
|
|
|
30 December 2006, 14:57
|
|
Guest
|
ik heb ook de 2002 versie, maar geluid invoegen, word docs en excel bestanden, dat wil bij niet lukken, ik zal eens op zoek gaan naar het cursus boek, dank je franslj
|
|
|
30 December 2006, 14:58
|
|
Guest
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rajo
VNU dreamweaver dit zijn wysiwyg editor
|
Ik ga eens op het net kijken, thanks!
|
|
|
30 December 2006, 15:03
|
|
Guest
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlis1972
ik heb ook de 2002 versie, maar geluid invoegen, word docs en excel bestanden, dat wil bij niet lukken, ik zal eens op zoek gaan naar het cursus boek, dank je franslj
|
Onder bestand en dan naar importeren kan je diverse documenten , pdf,word, exel enz in je site invoeren.
Een goede handleiding kan je vinden op http://www.femmy.nl/front/frame.htm
Succes
|
|
|
30 December 2006, 21:59
|
|
Guest
|
Wil je het goed aanpakken dan zou ik Dreamweaver gebruiken, of nog beter: zelf coden.
Ook voor dit laatste is Dreamweaver erg geschikt dankzij het automatische aanvullen. Scheelt je heel wat typwerk.
Over het algemeen is de code die Frontpage output niet altijd de beste manier. Dreamweaver doet dit iets beter, en je hebt natuurlijk flink wat extra mogelijkheden. Nadeeltje is wel dat het in het Engels is, maar dit moet toch geen probleem zijn lijkt me.
|
|
|
30 December 2006, 23:01
|
|
Guest
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rajo
Onder bestand en dan naar importeren kan je diverse documenten , pdf,word, exel enz in je site invoeren.
Een goede handleiding kan je vinden op http://www.femmy.nl/front/frame.htm
Succes
|
Heb ik gedaan, maar dan staan de letters kris kras door elkaar, misschien een te groot bestand
|
|
|
30 December 2006, 23:01
|
|
Guest
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harmsen
Wil je het goed aanpakken dan zou ik Dreamweaver gebruiken, of nog beter: zelf coden.
Ook voor dit laatste is Dreamweaver erg geschikt dankzij het automatische aanvullen. Scheelt je heel wat typwerk.
Over het algemeen is de code die Frontpage output niet altijd de beste manier. Dreamweaver doet dit iets beter, en je hebt natuurlijk flink wat extra mogelijkheden. Nadeeltje is wel dat het in het Engels is, maar dit moet toch geen probleem zijn lijkt me.
|
No, that won't be a problem, is het ergens te downloaden?
|
|
|
31 December 2006, 00:26
|
|
Guest
|
Je kunt een 30-dagen probeerversie vinden op www.adobe.nl.
|
|
|
Discussietools |
|
Weergave |
Lineaire weergave
|
Regels voor berichten
|