Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Randapparatuur

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 29 December 2013, 13:56   #1
anoniem43137
Guest

Standaard Homevideo

Hallo,

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag. Als dat niet zo is, weet iemand dan waar ik wel terecht zou kunnen?

Ik gebruik Windows 7.

Ik heb een aantal weken geleden een Harman Kardon BDS370 homevideo-systeem gekocht. Dat apparaat is via een kabel opgenomen in mijn thuisnetwerk. In het netwerk is ook een NAS opgenomen, waarop mijn muziek, foto's en films staan.

De NAS werkt, want zowel via mij desktop als mijn laptop kan ik met Windows Media Player muziek afspelen en foto's en films bekijken die op de NAS staan.

Het lukt mij wel om foto's en muziek via bluetooth af te spelen op de BDS, maar niet rechtstreeks via het netwerk. Het lukt ook om muziek en foto's vanaf USB af te spelen op de BDS. Films lukt helemaal niet.

NB
Via een apart menu-item op de BDS kan ik wel rechtstreeks via het netwerk bv YouTube filmpjes bekijken.

Via de serviceafdeling van Hartman ben ik niet veel verder gekomen dan het advies de software van de BDS te updaten, maar mijn probleem oplossen is me nog steeds niet gelukt.

De BDS herkent de NAS, want deze komt voor in het hoofdmenu. Echter doorklikken naar directories kan niet.

Ik zou al heel blij zijn als ik mijn muziek rechtstreeks vanaf de NAS op de BDS kon afspelen. Als dat ook lukt voor foto's, des te beter.

Voor films ligt het misschien ingewikkelder, want dat lukt ook niet via USB.

Heeft iemand een advies of hint?

Groet,
Bart van Veen
  Met citaat antwoorden

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten