@Foobar: Ik denk dat de link die jij gaf misschien wel de enige oplossing biedt om het daar te krijgen waar ik wil.
Heb dat geprobeerd en het werkt, nu alleen nog even nieuw starten om te zien of de instellingen daar ook weer komen, zou mogelijk moeten zijn.
@Desperado: Dat ie op een tegel kan is me bekend, maar nu heb ik hem in mijn taakbalk dat is nog makkelijker.
In mijn taakbalk staat Taakweergave (standaard), Configuratiescherm, IE, SecureCRT, TC, Picpick, verkenner, Outlook, Firefox en Mailwasher Pro. De laatste kan er eigenlijk uit, die start toch automatisch.
@Lange Pier: Nee dank je, dan kan ik net zo goed een tegel maken.
@Dappertje: De oplossing met koppelingen zal ik in gedachten houden voor andere dingen.
Aan Classi Shell heb ik de hele tijd wel gedacht, maar wil ik vooralsnog niet installeren omdat ik toch wil proberen hier aan te wennen. Heb nu ook een machine met W7 en deze met W10 en dat maakt het dan ook weer iets eenvoudiger om mensen te helpen met W10 omdat ik dan op mijn eigen pc ook zie hoe het er uit ziet en dan kan dan met Classic Shell weer niet meer of moet dat eerst weer uitzetten.
@Algemeen:
Met deze uitspraak ben ik het wel heel erg eens:
Citaat:
Seriously MS is in full retard mode. Every good thing they had done past couple of decades, they have been stripping it out consistently.
|
.
Allemaal bedankt voor de snelle antwoorden en tips!