Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Randapparatuur

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 29 January 2017, 17:56   #1
anoniem44822
Guest

Standaard files van externe schijf naar geheugenkaart

Ik heb op een externe harde schijf een groot aantal films staan in AVI formaat, die ik wil copiëren naar een Segure Digital mini SD kaart met 128 gb en met bestandsysteem exFat.
Dit in Windows 10. Doel is deze ook op een Android tablet te kunnen afspelen
Als ik dit één voor één doe gaat dat prima, maar selecteer ik er bijvoorbeeld 10 dan komt alleen de eerste op de geheugen kaart en de andere 9 zijn alleen maar lege mappen.
Nu moet het toch mogelijk zijn om met exFat ook grote bestanden er op te zetten ?
Wat ik ook doe " copiëren en plakken" of " copiéren naar..." het resultaat is het zelfde.
Heeft iemand een oplossing om in één keer zo'n 100 gb over te zetten ?
  Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2017, 18:04   #2
anoniem27570
Guest

Standaard

Weird idd en het worden mappen?

Probeer het eens met Total Commander, tis shareware.
https://www.ghisler.com/download.htm
  Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2017, 20:19   #3
anoniem14396
Guest

Standaard

Vertel eens wat meer over dat kaartje. Merk, typenummer. Was hij extreem goedkoop?

Er zijn namelijk valse kaartjes in omloop die maar 8 of zestien GB zijn, maar met een truuk geformatteerd zijn alsof ze 128 GB groot zijn.

Krijg je ook foutmeldingen?

Doe eens een zoekopdracht op de externe harddisk naar: *.AVI (rechtsboven in verkenner) Selecteer dan eens meerdere films en probeer die dan in een keer te kopiëren. Zo kopieer je de folders niet mee. Dit zou op elk normaal kaartje goed moeten gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 January 2017, 16:58   #4
anoniem44822
Guest

Standaard

Tijdens het uitproberen met Total Commander is er iets verkeerd gegaan en nu ziet de pc het kaartje niet meer ....!? Het is een Transcend Premium 300x, 128 gb,micro sd,XCI en inderdaad niet duur.
Is er nog iets te redden of heeft de kaart het begeven ?
Extra info : De te copiëren mapjes bestaan uit een avi bestand en een srt bestand voor de ondertitel en het vreemde is ,dat het srt bestand niet wordt meegenomen, waardoor alleen het avi bestand op het kaartje kwam ...?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten