Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 2 January 2011, 11:53   #151
Macfan
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FooBar Bekijk bericht
Oh wacht, dit ging over software die ik haat...
Nou, dat zijn van die gratis tooltjes die je één keer wil gebruiken maar geen portable versie beschikbaar hebben. Ik hou er niet van om dingen te installeren die ik maar één keer nodig heb.
Inderdaad, daar kan ik ook niet echt tegen.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2011, 15:53   #152
dutch-online
Guest

Standaard

dat een firewall mij vraagt als een toepassing op internet wil. Dat kan de Win7 firewall niet???

volgens mij zit die optie in Microsoft Essentials . je moet hem wel even activeren
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2011, 16:33   #153
FooBar

FooBar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch-online Bekijk bericht
dat een firewall mij vraagt als een toepassing op internet wil. Dat kan de Win7 firewall niet???
Heb ik niet kunnen vinden. Ook met hulp van verschillende websites niet. Alles dicht gooien en dan handmatig toestemmingen geven leek de enige oplossing, maar dat is me te veel werk.

In Security Essentials kon ik niks firewall-achtigs vinden. Maar als iemand een tip heeft...
FooBar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2011, 16:24   #154
Macfan
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FooBar Bekijk bericht
Heb ik niet kunnen vinden. Ook met hulp van verschillende websites niet. Alles dicht gooien en dan handmatig toestemmingen geven leek de enige oplossing, maar dat is me te veel werk.

In Security Essentials kon ik niks firewall-achtigs vinden. Maar als iemand een tip heeft...
http://windows.microsoft.com/nl-NL/w...ndows-firewall

Zoiets misschien?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2011, 13:02   #155
Chameleon

Standaard

Ik heb niet echt een hekel aan software maar aan een software dealer.
Namelijk STEAM. Er gaan geruchten rond, dat STEAM de game markt gaat overnemen.
Ik HOOP het NIET.
Mijn ervaring is met STEAM, de Software kan je daar kopen en downloaden, en er zijn DVD die je kan kopen in de winkel, maar een installatie van STEAM bevat. En ondankst dat je de DVD heb gekocht, moet je het spel toch downloaden van STEAM.
Hun Download snelheid/server is verschrikkelijk traag (zal denk ik wezen wegens de drukte). Kan soms een dag duren voordat je de benodigheden heb gedownload.
Verder ben je voor een groot aantal spellen afhankelijk van hun. Dus als zij een probleem met de server of wat dan ook hebben, kan je niks beginnen.

Nou is dat allemaal niet het ergste, maar de service.... die is echt verschrikkelijjk.
Je heb geen contact. Als je hulp nodig heb of informatie dan moet je dit volgens een forum doen.
Net zoiets als dit.
Met andere woorden, je weet nooit wie het antwoord geeft. Is het 1 van de STEAM medewerkers of is het een bezoeker.

Dus problemen met persoonlijk gegevens, kunnen niet behandeld worden.
Ook geeft STEAM problemen met als je op 1 computer op 2 of meerdere accounts het spel of STEAM heb geinstalleerd, ziet de STEAM server dit als 2 computers.. Dus als de reg. voor 1 computer heb, kan je dus niks op de ander acount doen.

Lekker bezig hoor, die STEAM.. Laat het AUB maar gewoon ouderwets zijn met CD/DVD-Rom.
Oh en als ze dit willen doen wegens illigaal verkoop/handel/download... Kunnen zij net zo goed stoppen, want ze zijn al verschijnende keren gekraakt. En voor de cheaters te voorkomen.. wil dus ook niet want er zijn zat spellen van STEAM die al gekraakt zijn.
Oud 25 October 2011, 13:53   #156
BlackTiger

BlackTiger's schermafbeelding

Standaard

Ben maar niet bang dat Steam de boel zal overnemen hoor.
Steam is geen maker van spellen maar gewoon een reseller die zorgt voor de mogelijkheid om eenvoudig online games te downloaden en te spelen.
Bestaat al jaren.

Dat we misschien in de toekomst naar een situatie zullen gaan met internet dat je alleen nog online games kunt kopen of downloaden/spelen is misschien wel zo, dat zal de tijd uitwijzen. Maar dan zullen er zeker meerdere partijen zijn dan Steam alleen.

Dus vergeet die geruchten maar, want om de markt over te kunnen nemen moet je de steun hebben van zowel de OS makers (met name Microsoft) alsook (in hoofdzaak) de game fabrikanten. En die steun krijg je niet zo makkelijk.

-----------------------------
Domme vragen bestaan niet. Het is dom om een vraag te hebben en deze niet te stellen.
BlackTiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2011, 09:08   #157
monstermuis

Standaard

Messenger van windows is de meest irritante software dat er is, is nu een onderdeel van windows live. Elke keer als er een nieuwe versie uitkomt wordt hij steeds gebruiksonvriendelijker. Wil je een instelling veranderen ga je telkens het internet op, moet je ineens online regelen erg irritant.
monstermuis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2013, 20:48   #158
Jaguar91

Jaguar91's schermafbeelding

Standaard

Software waar ik echt een hekel aan heb:

Babylon
Whitesmoke
Certified toolbar
spydig
ftalk
ilivid
imesh
Browser manager/companion/BC Helper
Datamngr
24x help
FixMyRegistry
Optimizer Pro
Conduit Search Protector
Rogue anti-virussen
Startnow toolbar
Claro toolbar
Ask toolbar
ourworld toolbar
Sweet IM
Sweet pc fix
(Alles van Systweak)
etc etc etc zo kan ik nog wel even doorgaan...
Jaguar91 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2014, 11:27   #159
Ivar88

Ivar88's schermafbeelding

Standaard

Alhoewel het nog steeds de enige tekstverwerker is die ik gebruik, vind ik MS Word nog regelmatig een ramp. Vooral het eeuwige pielen met verschuivende opmaak is ronduit storend!
Ivar88 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2015, 20:26   #160
burgkop

burgkop's schermafbeelding

Standaard

Alle Reclame

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten