Ga terug   Computer Idee Forum > Multimedia > Multimedia Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 12 July 2015, 01:20   #1
anoniem51531
Guest

Standaard video ts bestanden afspelen met ac ryan media

Ik heb mijn ac ryan mediaplayer verbonden met een netwerkkabel aan de router. Nu wil ik een film afspelen die op mijn laptop staat, die draadloos contact maakt met dezelfde router.
Deze film betreft een video TS bestand. Deze zelfde film staat op een externe harde schijf en is gekopieerd naar de laptop. Wil ik hem afspelen op de ac ryan mediaplayer vanaf de laptop, speelt hij maar 14 minuten af en stopt dan. (zichtbaar zijn ook alleen de vob bestanden).
Koppel ik de externe harde schijf aan de ac ryan speelt hij de film wel in 1 keer helemaal goed af.

Hoe kan dit?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2015, 16:08   #2
anoniem14733
Guest

Standaard

Het probleem zou het wel eens in het streamen kunnen liggen. Heb je toevallig de AC Ryan Playon HD! staan? Zoja, als het de eerste versie is dan is de netwerkkaart nogal langzaam dus van wifi verwacht ik zelfs nog minder.
Heb je er een dongle voor op de AC Ryan?
Streamen via wifi is sowieso al iets wat qua snelheid niet echt adviseerbaar is op 10/100 netwerken. Grote kans dat als je de laptop middels een kabel op het netwerk aansluit, dat het dan wel goed gaat.
Het is natuurlijk wel vreemd als het elke keer exact na 14 minuten zou gebeuren. Maar mijn inziens lijkt deze situatie toch op een verbindingsprobleem.
Of draait er misschien nog een email client op de achtergrond die elk kwartier de email controleert? Zoja, dan zou ik dat eens uitschakelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2015, 18:06   #3
anoniem13291
Guest

Standaard

Zie tevens:
http://www.helpmij.nl/forum/showthre...highlight=ryan
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2015, 21:06   #4
anoniem51531
Guest

Standaard

Ac ryan is verbonden met een netwerkkabel aan de router. De laptop maakt draadloos verbinding met de router. Wat doe ik dan verkeerd. E-mailclient draait niet mee.

Lijkt mij het beste om alles opnieuw in te stellen. Kun je me daarbij helpen. Map delen waar de films in staan. Instellingen ac ryan
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten