Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Hardware overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 10 April 2010, 09:09   #41
anoniem27570
Guest

Standaard

Ben bang dat dit een neverending story wordt, er wordt immers volledig voorbijgegaan aan hoe en waar de bios werkt en waneer windows wordt gestart, of dat nu in veilige of volledige modus is en met welk type driver en met de aangedragen opties over het oplossen van het probleem wordt ook niets mee gedaan, het zij zo.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2010, 13:29   #42
anoniem16937
Guest

Standaard

Hoi erik en Lange Pier.
Ik heb geloof ik nogal wat voor 'opschudding' gezorgd heb lijkt wel? Maar nogmaals zou ik dat niet doen als ik het niet een serieus probleem vond.
Ik wil hier ook nog vermelden dat hier mij is geadviseerd om ook mijn probleem te posten op Nucia. Ik heb daar precies uitgelegd wat hier al is geadviseerd om het probleem op te lossen, en dus al de dingen die ik heb geprobeerd om het op te lossen.

Maar ik denk dat ik goed nieuws heb.
Lange Pier gaf me een link om te zien of er eventueel een update zou zijn voor het Bios.
Ik heb die link geprobeerd en de update gedownload. Het had even wat voeten in de aarde voordat ik precies door had hoe het geinstalleerd moest worden, omdat ook hier werd verteld dat ik de juiste en laatste updates al op de pc had staan.
Maar toch geprobeerd en wat schertst mijn verbazing?
Het blijkt te helpen. De nieuwste update geinstalleerd en nu is het probleem een heel stuk minder. Zeg maar gerust dat het zo goed als over is. Het 'normale' flikkeren waar erik het over had dat gebeurt nog steeds maar de rest lijkt te zijn verdwenen. Ik kom nu vanaf het 'inlogscherm' meteen op het bureaublad terecht zonder irritant geflikker. Dus dat probleem is uit de wereld geholpen. En ik hoop natuurlijk voor lange duur.

Ik moet toegeven dat ik misschien niet altijd even duidelijk was in mijn uitleg, maar ik ben ook niet zo'n computerfreak dat ik alles weet. Dus mijn excuses als ik iets vertelde en dat een andere keer weer anders formuleerde, terwijl ik wel hetzelfde bedoelde. Dat weerhield er jullie (vooral erik) niet van om voor een oplossing te zoeken en daarvoor mijn oprechte en hartelijke dank. Ik ben hier zeer blij mee en ook zeer blij dat er nog mensen zijn die anderen willen helpen met hun computer problemen. Want nogmaals, niet iedereen heeft (veel) verstand van pc's en ik dus ook niet.

Ik hoop dat het probleem zich niet meer voor doet hoewel ik dan misschien weet wat ik er nog aan kan doen.
Lange Pier en vooral erikdenhouter en ook niekie, heel hartelijk dank voor jullie steun en voor het uitvissen om mijn probleem te verhelpen.

ps. Zal ook op Nucia plaatsen dat het probleem is 'verholpen'.
Nogmaals Dank.
gr. Frank
  Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2010, 19:38   #43
anoniem26138
Guest

Standaard

Tof.
Het was toch die eerste oplossing van Lange Pier die je daar bracht.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten