Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 15 May 2016, 21:14   #1
anoniem51531
Guest

Standaard Windows 10 downloaden

Hallo,

Ik wil graag windows 10 gaan downloaden, maar later gaan installeren. Ik wil dan graag de Windows 10 opslaan op een externe schijf, zodat ik hem later kan gaan installeren.
Kan ik die Windows toen die ik dan gedownload heb op meerdere pc's installeren?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2016, 22:26   #2
anoniem42071
Guest

Standaard

En ja als je dat op pc's gebruikt met een geactiveerde W7 (+sp1) of W8.1 gebruikt gaat dat prima en wordt er automatisch geactiveerd bij een upgrade.

Niek

Laatst gewijzigd door Niekie30 : 15 May 2016 om 23:59
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2016, 22:51   #3
anoniem54435
Guest

Standaard

Het gratis upgraden gaat niet eindeloos door , vermoedelijk stopt het op of na 29 Juli.
Alleen als je nu een reservering doet ,mag het ook later.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2016, 22:57   #4
anoniem51531
Guest

Standaard

Bedankt voor de tips. En als ik hem via media creation tool op een usb stick zet, kan ik die dan op meerdere pc's installeren?

En hoe zit het dan met pc's waar eerst Windows 8 op stond en waar een upgrade naar Windows 10 op is gedaan. Hoe kun je deze dan terugzetten naar Windows 10? Vandaar mijn vraag van dat ik die gedownloade versie van Windows 10 op meerdere pc's kan installeren.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2016, 00:05   #5
anoniem42071
Guest

Standaard

Ik zette in m'n eerste post dat je die stick op meerdere pc's kan gebruiken en ook hoe dat moest.

"
Citaat:
En ja als je dat op pc's gebruikt met een geactiveerde W7 (+sp1) of W8.1 gebruikt gaat dat prima en wordt er automatisch geactiveerd bij een upgrade."
"

Nu is alleen de rest van het verhaal verdwenen helaas. Als je dat nog nodig hebt lees ik het wel.

En deze zin begrijp ik niet helemaal: ""
Citaat:
En hoe zit het dan met pc's waar eerst Windows 8 op stond en waar een upgrade naar Windows 10 op is gedaan. Hoe kun je deze dan terugzetten naar Windows 10? Vandaar mijn vraag van dat ik die gedownloade versie van Windows 10 op meerdere pc's kan installeren
.''

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2016, 12:50   #6
anoniem13227
Guest

Standaard

Lijkt wel of er berichten weg zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2016, 13:00   #7
anoniem42071
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aladin Bekijk bericht
Lijkt wel of er berichten weg zijn?
Ja Aladin ik wilde een deel van m'n eerste bericht quoten, maar toen bleek ik op "Edit" geklikt te hebben en was de rest weg.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2016, 21:36   #8
anoniem51531
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Ik zette in m'n eerste post dat je die stick op meerdere pc's kan gebruiken en ook hoe dat moest.

" "

Nu is alleen de rest van het verhaal verdwenen helaas. Als je dat nog nodig hebt lees ik het wel.

En deze zin begrijp ik niet helemaal: "".''

Niek
Daarmee bedoel ik dat ik al een laptop met Windows 8.1 heb geupgrade naar Windows 10. Mocht deze problemen geven en ik hem terug wil zetten naar fabrieksinstellingen, hoe behoud ik dan Windows 10. Of kan ik dan gewoon de gedownloade versie via media creation tool gebruiken?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2016, 21:47   #9
anoniem42071
Guest

Standaard

Als W10 eenmaal is geïnstalleerd en geactiveerd kan je altijd daarna een clean install op die laptop doen. W10 wordt dan automatisch geactiveerd.
Je kunt echter alleen de eerste maand met een paar klikken terug naar je vorige besturing systeem.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2016, 09:08   #10
anoniem27570
Guest

Standaard

Maak een image die je terug kunt zetten.......
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten