Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Verbinding

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 19 December 2009, 14:19   #1
anoniem16937
Guest

Standaard Ethernetkaart

Hoi hoi.
Ik heb de volgende vraag. Laatst heb ik hier een vraag ingestuurd over mijn internetkaart die niet werkte. Als oplossing kreeg ik te horen dat ik naar de driver van deze kaart opzoek moest gaan. Ik heb dat gedaan maar kan de desbetreffende driver niet meer gevonden krijgen (ook niet op internet bij de uitgever, nl Athlon). Nu is mijn vraag de volgende. Wat kan ik nog meer doen om toch weer op internet te kunnen? Is andere internetkaart een oplossing? Zijn die uberhaupt wel te krijgen want kan dit bij een pc zaak niet terug gevonden krijgen. Wel videokaarten,geluidskaarten,moederborden enz. enz. Dus hoop dat er iemand is die een oplossing voor me heeft. Want ik wil andere harde schijf installeren maar moet natuurlijk ook op internet kunnen.
Wie helpt mij het net weer op?
alvast hartelijk dank voor jullie reacties.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2009, 14:41   #2
dutch-online
Guest

Standaard

Als er een vrij pci slot in je computer zit kun je gewoon een losse netwerkkaart plaatsen

die zijn niet zo duur zelfs op Marktplaats zijn ze te koop.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2009, 18:21   #3
anoniem35068
Guest

Standaard

Welk merk en type netwerkkaart?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2009, 02:23   #4
anoniem14733
Guest

Standaard

Ik vermoed een onboard aangezien hij spreekt over:
Citaat:
kan de desbetreffende driver niet meer gevonden krijgen (ook niet op internet bij de uitgever, nl Athlon)
Echter Athlon maakt geen moederborden, wel processoren. Ook is er of zijn er moederborden van Gigabyte met de naam Athlon dus ik denk dat het zoiets is.

De driver zal vrijwel zeker nog wel ergens te vinden zijn als het een onboard netwerkkaart is. Als even het juiste merk en type moederbord gegeven wordt tenminste.
Dan hoeft hij geen nieuwe kaart te kopen. Alhoewel je voor een 8 euro al een nieuwe hebt dus voor het geld hoeft hij het niet te laten.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2009, 10:15   #5
anoniem26473
Guest

Standaard

Ik heb wel netwerkkaartjes gezien voor twee euro. Is allemaal standaard spul met een realtek chip. De pricewatch gaat vanaf een euro of vier.

Kijk eens met cpu-z welk moederbord je precies hebt, dan kunnen we nog wel een laatste poging wagen, een driver te vinden.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2009, 00:09   #6
anoniem14733
Guest

Standaard

Voor 2 euro zelfs al? Ja het wordt hoe langer hoe goedkoper. Da's verder prima want dan worden de gigabit kaarten ook goedkoper.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten