Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Forum

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 2 March 2010, 01:53   #391
anoniem13182
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alentje Bekijk bericht
Hoe kan je een poll aanpassen?
Waarschijnlijk in de openings post. Daar op het schaartje klikken en dan 'meer opties'.
Dat zou je even kunnen proberen. Ik kan het niet proberen omdat ik sowieso al meer mogelijkheden heb. Meer rechten uiteraard.

Oud 2 March 2010, 08:04   #392
anoniem26138
Guest

Standaard

Maak anders even een test-poll aan, welke je verwijdert na proberen door Modje een berichtje te sturen.

Zet dan in het eerste bericht even dat die poll niet serieus is en dat reageren geen nut heeft.

Oud 2 March 2010, 08:10   #393
anoniem13425
Guest

Standaard

alentje heeft al een poll die niet aangepast kan worden. Ik doe er wel even eentje in het internet café. Dan kan Modje hem later weggooien....

- edit -

@Alentje... na 2 x klikken op het schaartje kon ik de titel van de tekst aanpassen maar niet de opties.

Laatst gewijzigd door reintje : 2 March 2010 om 08:22

Oud 13 March 2010, 20:34   #394
anoniem43252
Guest

Standaard

Ik gebruik sinds zeker 2 jaar Opera als browser. Tot afgelopen week kon ik probleemloos op jullie site komen en doorklikken naar bijv. puzzel of downloads. Nu gebeurt er echter helemaal niets. Met IE blijkt de site echter wel weer te werken. Dit is voor het eerst en de enige site waarbij dit probleem optreedt. Hebben julie een verklaring?

Oud 4 December 2010, 18:45   #395
anoniem43069
Guest

Standaard

Ik vind het forum heel slecht vertaald, 30% is Engels, is daar wat aan te doen?

@cschip: dit is voor het forum, niet voor de website...

Oud 4 December 2010, 19:53   #396
anoniem14733
Guest

Standaard

Citaat:
is daar wat aan te doen?
Natuurlijk. Ik kan je wel een 3.7.x language file bezorgen, dan kun je hem volledig vertalen.

Oud 8 December 2010, 16:07   #397
anoniem43069
Guest

Standaard

Haha, het is een verzoek, geen bevel.

V hier staat niks V
Ik wil een vertaling!
^ echt niet! ^

Sorry voor de flauwe humor, kom net van school...

Oud 8 December 2010, 17:11   #398
anoniem14733
Guest

Standaard

Jij stelde een vraag, dus ik gaf antwoord. Maar ook met een humoristische inslag bedoeld hoor.

Admin heeft zich volgens mij al heel lang niet meer laten zien. Er is nog sprake van een oudere vertaling waar nog een hoop in mist. Om dat goed te krijgen is enorm veel werk omdat er zoveel zinnen zijn om te vertalen.
Vroeger hadden we ook nog Nederlandstalige knoppen voor antwoorden en nieuwe discussie enzo, die hebben ze bij de laatste upgrade (die eigenlijk geen upgrade was) kwijtgemaakt volgens mij.
Dus tja, ik denk dat we het er voorlopig op deze manier mee moeten doen.

Oud 16 February 2011, 17:56   #399
anoniem26138
Guest

Standaard

Ik heb sinds enkele dagen soms een klein probleempje met forum pagina's waarop ik tekst plaats:

het is pas 2x voorgekomen (van misschien 50 keer posten met Firefox) dat ik een bericht plaats, mijn browser 'Klaar' onderin de statusbalk aangeeft, maar ik een geheel blanke pagina zie. (een kwartier geleden voor het laatst)
Het verversen van de pagina helpt dan, maar niet voordat ik de melding van het forum door moet dat dit de tweede keer in korte tijd is dat ik hetzelfde bericht plaats, en daarna krijg ik prima de pagina te zien met de juist geplaatste tekst.

Dit is sinds een paar dagen, dus ik neem aan dat het met het forum(upgrade) te maken heeft ?
Zijn er misschien meer mensen die dit hebben gemerkt ?

Oud 26 February 2011, 16:07   #400
anoniem32141
Guest

Standaard

Het is mij sinds de laatste update opgevallen dat de eerste post op de 2e of welke volgende pagina dan ook, niet oproepbaar is. Kreeg net een PB van een andere user die hetzelfde probleem ondervond.

Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten