28 October 2008, 15:41
|
|
Guest
|
Hoi Modje,
Ik ben m'n php-tutorials 'n beetje gaan adverteren via m'n onderschrift (zie onderschrift), omdat ik er op die manier in posts makkelijker naar kan verwijzen indien nodig. Hoewel ik de huisregels ken en weet dat er eigenlijk geen links in mogen, is dit een link naar dit forum alhier en verder volledig zonder winstoogmerk of iets dergelijks.
Mag ik 'm laten staan, of heb je liever dat ik die link toch weghaal? Als je liever de huisregels handhaaft begrijp ik dat best en zal ik dat verder ook respecteren, vandaar dat ik even informeer.
|
|
|
28 October 2008, 23:36
|
|
Guest
|
Modje,
Ik heb een nieuwe discussie aangemaakt met als onderwerp printer print langzaam.
Ik ben daarna ook wel zelf aan het puzzelen geweest, en geen flauw idee wat ik nu gedaan heb, maar de printer doet het weer normaal.
Daarvan kan ik geen zinvol bericht maken in mijn discussie, maar om andere mensen onnodig voor mijn al opgeloste probleem aan het werk te zetten heb ik mijn probleemuitleg verwijderd en er een paar puntjes heengezet.
Deze discussie is dus niet meer bruikbaar, zowel voor mij als voor andere forumlezers en -schrijvers. Ik kan nergens een verwijderknop vinden, is waarschijnlijk ook niet de bedoeling, maar kun je deze voor mij verwijderen? Bedankt.
Groet, Rik.
|
|
|
29 October 2008, 02:23
|
|
Guest
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argus
|
Ik krijg alleen dit te zien;
Citaat:
Systeembericht
Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.
|
|
|
|
29 October 2008, 02:27
|
|
Guest
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter
|
Samenvoegen hoeft niet, kon er gewoon eentje weg
|
|
|
29 October 2008, 02:29
|
|
Guest
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FooBar
Hoi Modje,
Ik ben m'n php-tutorials 'n beetje gaan adverteren via m'n onderschrift (zie onderschrift), omdat ik er op die manier in posts makkelijker naar kan verwijzen indien nodig. Hoewel ik de huisregels ken en weet dat er eigenlijk geen links in mogen, is dit een link naar dit forum alhier en verder volledig zonder winstoogmerk of iets dergelijks.
Mag ik 'm laten staan, of heb je liever dat ik die link toch weghaal? Als je liever de huisregels handhaaft begrijp ik dat best en zal ik dat verder ook respecteren, vandaar dat ik even informeer.
|
Hoe nobel ook, maar de regel is geen links in het onderschrift. Je kan er in threads waar het van toepassing is ook de link zelf plaatsen.
|
|
|
29 October 2008, 02:31
|
|
Guest
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik1951
Modje,
Ik heb een nieuwe discussie aangemaakt met als onderwerp printer print langzaam.
Ik ben daarna ook wel zelf aan het puzzelen geweest, en geen flauw idee wat ik nu gedaan heb, maar de printer doet het weer normaal.
Daarvan kan ik geen zinvol bericht maken in mijn discussie, maar om andere mensen onnodig voor mijn al opgeloste probleem aan het werk te zetten heb ik mijn probleemuitleg verwijderd en er een paar puntjes heengezet.
Deze discussie is dus niet meer bruikbaar, zowel voor mij als voor andere forumlezers en -schrijvers. Ik kan nergens een verwijderknop vinden, is waarschijnlijk ook niet de bedoeling, maar kun je deze voor mij verwijderen? Bedankt.
Groet, Rik.
|
Stond idd niks zinnigs meer, dus verwijderd.
|
|
|
29 October 2008, 10:50
|
|
Guest
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modje
Hoe nobel ook, maar de regel is geen links in het onderschrift. Je kan er in threads waar het van toepassing is ook de link zelf plaatsen.
|
Ok, prima.
Dat de link zelf plaatsen ook kan wist ik al, is alleen wat omslachtiger omdat ik die dan steeds moet opzoeken 
Maar regels zijn regels, ik zal m'n onderschrift ff weghalen.
|
|
|
29 October 2008, 11:49
|
|
Guest
|
|
|
|
29 October 2008, 17:04
|
|
Guest
|
Zou je dit topic http://forum.computeridee.nl/showthr...t=45828&page=5 misschien op slot willen doen (anders stopt het daar weer niet met nieuwe logjes) ... en even het berichtje van de individuele HJT-logs willen inzetten. Laatste post is nu afgewerkt.
|
|
|
30 October 2008, 03:28
|
|
Guest
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kape
|
 Gesloten.