Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows Vista/Windows 7

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 28 November 2016, 23:30   #1
anoniem32530
Guest

Standaard MSE update nog steeds niet Vista

Microsoft Security Essentials zegt verouderd te zijn, maar bijwerken lukt niet, het balkje blijft ergens onderweg steken, ik probeer het elke dag en elke dag blijft het ergens anders steken. Definities van virussen en malware idem dito. Wat kan ik daar tegen doen?
Ook wil Windows Update niks meer doen, ik ontdekte laatst met schrik dat er sinds juni geen update meer geïnstalleerd was! Als ik hem laat zoeken, blijft het balkje eeuwig heen en weer gaan, er gebeurt helemaal niks meer! Hoe krijg ik weer updates? Ik krijg trouwens geen enkele foutmelding!

Laatst gewijzigd door Johannes1903 : 28 November 2016 om 23:43
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2016, 00:06   #2
anoniem38560
Guest

Post Vista Update

Het kan zijn dat er een Update vast gelopen is dan blijft de PC voor altijd naar updates zoeken. Eventueel mijn voorgaande instructies nogmaals uitvoeren.
Zet je update instellingen van automatisch naar nooit op updates controleren. Herstart de PC en probeer dan handmatig naar updates te zoeken. Als dat wel gewerkt heeft kan je de updates weer op automatisch zetten.

Dappertje
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2016, 16:13   #3
anoniem32530
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dappertje Bekijk bericht
Het kan zijn dat er een Update vast gelopen is dan blijft de PC voor altijd naar updates zoeken. Eventueel mijn voorgaande instructies nogmaals uitvoeren.
Zet je update instellingen van automatisch naar nooit op updates controleren. Herstart de PC en probeer dan handmatig naar updates te zoeken. Als dat wel gewerkt heeft kan je de updates weer op automatisch zetten.

Dappertje
Dank, maar ja... dit is gebeurd na jouw aanwijzingen voor de opdrachtprompt (bij iemand met hetzelfde probleem) en nu zit ik weer te rommelen in het register (aanwijzingen Microsofte-site) Nu stuit ik op een commando dat tussen aanhalingstekens is gezet. Moet ik deze aanhalingsteken (") dan ook overnemen of niet?

Ik moet zeggen.. tot mijn verbazing blijft het v-tje bij Microsoft security essentials nu wel staan... (dat is wat anders, maar ik heb het gevoel alsof ze met elkaar te maken hebben)
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2016, 18:19   #4
anoniem38560
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johannes1903 Bekijk bericht
Dank, maar ja... dit is gebeurd na jouw aanwijzingen voor de opdrachtprompt (bij iemand met hetzelfde probleem) en nu zit ik weer te rommelen in het register (aanwijzingen Microsofte-site) Nu stuit ik op een commando dat tussen aanhalingstekens is gezet. Moet ik deze aanhalingsteken (") dan ook overnemen of niet?

Ik moet zeggen.. tot mijn verbazing blijft het v-tje bij Microsoft security essentials nu wel staan... (dat is wat anders, maar ik heb het gevoel alsof ze met elkaar te maken hebben)
Als er een opdracht staat "C:\Program files\bla\bla" dan moet je aanhalingstekens gebruiken anders word het gezien als de opdracht C:\Program en files\bla\bla als de data die mee gestuurd moet worden ofwel opties omdat een spatie als scheidingsteken word gezien.

Dappertje
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten