Ga terug   Computer Idee Forum > Multimedia > Video bewerking

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 27 June 2013, 02:47   #1
anoniem55524
Guest

Standaard .IFO .VOB & .BUP tot een bestand converteren

Hallo,

Toen ik recent een film downloadde kwam deze terecht in een VIDEO_TS map bestaande
uit 2 .bup, 2 .ifo en 5 .vob bestanden. Gemakkelijkshalve zou ik deze 9 bestanden willen
converteren naar één enkel bestand zonder kwaliteitsverlies en dit bewaren op pc. Is een .avi bestand hiervoor geschikt? Verlies ik hiermee geen kwaliteit? En hoe kan ik converteren? Graag jullie advies...

Dank bij voorbaat,
Dilbert
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2013, 12:51   #2
anoniem13291
Guest

Standaard

Dat is een typische DVD layout. Deze kun je converteren naar bijvoorbeeld AVI of MKV met het gratis Freemake:
http://www.freemake.com/nl/

Je kunt het ook laten zoals het is. Als je met bijvoorbeeld de VLC player het VIDEO_TS.IFO bestand afspeelt werkt het net zo als wanneer je een DVD in de DVD speler afspeelt.

Laatst gewijzigd door Edmoor : 27 June 2013 om 12:55
  Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2017, 08:54   #3
anoniem67025
Guest

Standaard

Hallo,
Ik ben zo laat, maar ik weet hoe ik je probleem moet oplossen.
VOB (Video OBjects): VOB is het containerformaat in DVD-Video media, dat digitale video en audio, ondertitels, DVD-menu's en navigatie-inhoud bevat, gemultiplexed samen in een stroomvorm.
IFO (InFOrmation): IFO-bestand is een belangrijk document om het afspelen van het VOB-bestand te regelen.
BUP (BackUP) het BUP-bestand is exact hetzelfde als het IFO-bestand, dat een back-up is van het IFO-bestand.
En deze converter zal u helpen:http://www.videoconverterfactory.com...fo-to-mp4.html
  Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2017, 11:51   #4
anoniem15124
Guest

Standaard

Kun je me uitleggen waarom je een account aanmaakt om te reageren in een topic van 4 jaar oud?
TS zal, mag ik hopen, ondertussen wel een oplossing hebben gevonden....
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten