Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Websites maken

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 18 March 2007, 11:20   #1
anoniem18855
Guest

Standaard active 24 sitebuilder Windows Linux? ik snap het niet meer

Goedemorgen allen,

Via de zoekfunctie kon ik niet wijzer worden, dus ik gooi een nieuw onderwerp op het forum.
Ten eerste, ik ben een absolute "nitwit" op het gebied van webhosting, sites maken enz enz dus vergeef me als ik de beestjes niet bij de juiste naam noem...

Mijn computer draait op Windows XP.

Het probleem is als volgt: Ik heb een eigen domeinnaam, en die wordt gehost door/bij Active 24. Als ik met hun sitebuilder een eenvoudige opzet maak en hem wil publiceren krijg ik steevast de volgende foutmelding:

COMMAND: Connect ****.nl:21
STATUS: UNABLE TO CONNECT

Als ik bij domeinbeheer kijk zie ik onder andere de onderstaande gegevens:

www CNAME linuxnl-www.active24.nl.
ftp CNAME linuxnl-ftp.active24.nl.

Hier staat dus twee keer in Linux vermelding. Zoals ik al gezegd heb ben ik geen kenner op dit gebied, maar kan het zijn dat hier de oorzaak van mijn probleem zit?

Ook als ik na een eenvoudige opzet iets met Frontpage gemaakt heb krijg ik telkens een uitgebreide foutmelding waarin onder andere staat dat de Frontpage serverextensies niet geinstalleerd zijn. Echter, als ik bij de gegevens kijk bij Active 24 dan staat daar dat die extensies wél geinstalleerd zijn.

Ik hoop dat mijn verhaal enigzins helder uiteenzet wat mijn probleem is, en ik hoop nog meer dat er iemand is die mij kan vertellen wat de oplossing is.
Overigens heb ik afgelopen week enkele keren geprobeert om de helpdesk te pakken te krijgen, maar daar moet buitengewoon veel geduld en tijd voor hebben....

M.vr.gr.

Addy
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2007, 14:47   #2
anoniem18037
Guest

Standaard

De onderste moet je gebruiken bij het uploaden van je site, dus die ftp.
Verder moet je even goed kijken naar je wachtwoord ivm de hoofdletters.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten