Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows Vista/Windows 7

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 29 November 2006, 15:46   #31
anoniem14121
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aliberto Bekijk bericht
verder heb ik nog een paar vragen zag net dat de prijzen bekent gemaakt waren voor vista, en dat de home premium en ultimate werd aan geraden,
Maar hoe belangrijk zijn de misende factoren/ onderdelen tussen home premium en ultimate?( buiten om de prijs dan)
En zijn er nog meer verschillen die er niet bij staan? tussen de laatste 2 genoemde.?
In CID #18, 2006 hebben we een artikel gewijd aan de verschillen tussen de versies van Vista. Daar moet nog wel aan te komen zijn - het is zelfs nog na te bestellen via www.zester.nl/klantenservice of 0900 - 235 2667 (10 ct/min).
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2006, 16:07   #32
anoniem19255
Guest

Standaard

ok bedankt voor de informatie, alleen is het zo door financiele moeilijkheden kan ik helaas niet zo maar uitgavens doen al is het maar een paar euro, zit met een deadline voor betalingen jammergenoeg. Zal helaas even goed moeten googelen om de antwoorden te weten te komen

maar nogmaals bedankt

Verder nog een kleine opmerking, microsoft heeft een blunder begaan:

las het op pcmweb

Microsoft heeft per ongeluk de verkeerde release van Windows Vista Business Edition en Windows Vista Enterprise Edition naar zijn grootafnemers verstuurd. De verkeerde versie heeft problemen met installatie vanaf dvd en in Vista zelf.
Op de website van Microsoft is te lezen dat iedereen die Windows Vista Business 32-bit vóór 22 november heeft gedownload en geïnstalleerd, de download en installatie opnieuw moet uitvoeren.

Foutje bedankt.

Laatst gewijzigd door aliberto : 29 November 2006 om 16:16
  Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2006, 23:40   #33
Foo Fighter
Guest

Standaard

De Titanic is gezonken,terwijl het niet kon zinken,maar als ik lees hoeveel mensen
Vista zullen aanschaffen,zal ook dit vlaggenschip ten onder gaan!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 December 2006, 03:41   #34
anoniem13863
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aliberto Bekijk bericht
Ik heb laatst een test gedaan om te kijken hoe het was met vista compatibillity en daarin bleek dat norton save & restore niet werkte met vista
Laten we heel eerlijk zijn waar werkt norton wel lekker mee, ik heb nog nooit zo'n programma gezien en gehad als norton, het maakt elke windows versie traag als dikke str.......
Tot aan Windows 95 is niet te installeren of het word wel traag. Norton komt er bij niet in. Zowel niet op de XP MCE als op de Vista
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2006, 17:51   #35
anoniem20518
Guest

Standaard

hahaha je kan nog beter een windows pc hebben vol met spyware en virussen dan Norton op je pc....

(persoonlijke ervaring met Norton 2003 en 2004, 2005, van alleen AV tot internet security suites en complete systemworks. )

Het enigste wat wel handig was van Norton was de utility 'goback' , eigenlijk was die ontworpen door Roxxio maar Norton heeft het overgenomen.
Maar ook dat vertraagt de pc (vooral games) enorm

Laatst gewijzigd door Amplif1er : 5 December 2006 om 23:07
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2006, 12:52   #36
anoniem20518
Guest

Talking

Microsoft heeft per ongeluk de verkeerde release van Windows Vista Business Edition en Windows Vista Enterprise Edition naar zijn grootafnemers verstuurd. De verkeerde versie heeft problemen met installatie vanaf dvd en in Vista zelf.

hehe ik vind dit echt een giller =]
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2006, 13:20   #37
anoniem17490
Guest

Standaard

das echt dom van ze

maar wel grappig voor de consument die tegen vista is *naja tegen...^
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2006, 14:51   #38
anoniem20518
Guest

Standaard

Ik heb niks tegen Vista hoor.... zelfs de RC2 uitgeprobeerd en veel is verbeterd... ik heb wat tegen die prijzen voor een OS wat niks heeft inbegrepen om 'klaar' te zijn als desktop pc ... met wordpad kun je nog steeds geen office document openen en paint stelt niks voor (waarom zit paint.net er niet standaard in).
Vind het gewoon te duur voor wat ze je geven.
Alles zit zo commercieel inmekaar... als je een ander 'theme' wil heb je straks weer software nodig en nee uiteraard kost dat weer €€€, dit soort dingen horen gewoon standaard in een OS (vind ik) en daarom kies ik voor alternatieven die wel alles bieden.

gr.
Amp
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2006, 14:55   #39
anoniem21301
Guest

Standaard

Ik heb nu beta versie staan al zo'n maand of 4 en ik vind het leuk !
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2006, 14:17   #40
anoniem21339
Guest

Standaard windows vista ultimate audio driver kan ik niet installeren

heb nu windows vista ultimate geinstaleerd,Ik heb ,n hercules digifire 7.1 audio kaart.en bij xp werkt hij perfect
maar heb geen vista driver en die van xp wil hij niet installeren
heeft iemand n oplossing
alvast bedankt
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten