Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows Vista/Windows 7

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 23 November 2006, 22:41   #11
anoniem13863
Guest

Standaard

Moet het nou echt allemaal zo zwaar worden, daar is toch bijna niet meer tegen aan te kopen.

Wat word het strax met Windows 2008, moet je dan een soort super computer hebben met een P7 er in ofzo.... echt waar ik vind het te belachelijk voor woorden

Het zal er ongetwijfeld mooi uitzien, maar ik vind het nog niet nodig, ik houd het wel op XP voorlopig tot dat Micro$oft daar ook de geest aangeeft, dan is het niet anders.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2006, 10:05   #12
anoniem13302
Guest

Standaard

Ik vind, dat als je zovel geld durft te vragen, je er ook iets voor moet leveren.
En ja, OS is zeker iets voor mij. Ben bezig met een OpenOffice, Linux snap ik geen drol van.

Maar ben ik dan de enige die die prijzen zo idioot hoog vind?
600 euro en dan heb je alleen maar Office (zonder Windows heb je niks).
En dat moet maar nomraal zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2006, 10:09   #13
anoniem20703
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mennovdveen Bekijk bericht
vorige post bla bla ( anti grote lange posts )
ik vind het ook duur en wacht gewoon totdat microsoft er zelf achter kom en dan is het nog ...

geef mij maar XP

verder ik vind linux (fedora Core) lekker om mee te werken op een server bak maar om er 100% van de tijd op me computer te hebben staan is het niet mijn favoriet
  Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2006, 22:14   #14
anoniem13933
Guest

Standaard

Vista, niet voor mijn. Hoewel, moet ik nog echteraan, een radeon x1600pro i.p.v. mijn 9550, kan mijn comp Aero aan.
Maar mijn pc start nu al zo traag op als blubber door de pijp. Als ik vista er op zou zetten zou het nog trager worden.
Ik blijf lekker hangen bij XP. Waarom dingen veranderen als alles goed werkt?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 22:46   #15
anoniem19255
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mennovdveen Bekijk bericht
Ik vind, dat als je zovel geld durft te vragen, je er ook iets voor moet leveren.
En ja, OS is zeker iets voor mij. Ben bezig met een OpenOffice, Linux snap ik geen drol van.

Maar ben ik dan de enige die die prijzen zo idioot hoog vind?
600 euro en dan heb je alleen maar Office (zonder Windows heb je niks).
En dat moet maar nomraal zijn?
Je koopt een spelletje a 50 euro je speelt er 3 maanden mee en dan ben je er op uitgekeken.
Stel je koopt 4 spellen in een jaar dus 200 euro en dat x3 jaar = 600 euro

je koopt eenmalig een windows Vista voor 300 of 400 euro ligt er aan welke versie je wil kopen
Wat is er goedkoper uiteindelijk?

Vervolgens bestaan er ook nog OEM versies die zijn vaak de helft of meer goedkoper alleen je kan niet zo maar een andere systeem bouwen, want dan moet je weer een windows kopen.

Alleen wat ik jammer vind is dat er nu al windows vista met service pack 1 wordt aangekondigt.
Zou je als klant geen nieuwe windows dvd kunnen aanvragen bij microsoft wanneer sp1 uit is? scheelt een hoop tijd

Laatst gewijzigd door aliberto : 26 November 2006 om 08:42
  Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2006, 19:38   #16
anoniem13182
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmpLiF1eR Bekijk bericht
Downloadlink verwijderd. Nergens voor nodig.
Daarbij gaan hier om Windows Vista. Daarom mag je er wel over discusieren, maar geen downloadlinks.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2006, 21:23   #17
anoniem17538
Guest

Standaard

Waar ik erg benieuwd naar ben, is hoe blokkerend DRM in Vista is en dat soort dingen meer. Ik had begrepen, dat je een heleboel dingen niet meer kunt in Vista, programma's als DVD Shrink enzo.
Heeft iemand daar al ervaring mee?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 01:52   #18
anoniem13863
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmpLiF1eR Bekijk bericht
in tegenstelling tot die microsoft ellende en de commerciele applicaties die daarop draaien waarbij bijna elke downloadlink (bijna altijd)illegaal is en verwijderd word door de moderators, is bij Linux alles gratis hoor en legaal, dus ook de downloadlink die ik gaf, hahaha (I don't blame you, je bent niet beter gewend dat als er geen freeware ergens bijstaat , dan is het vast illegaal of schendt het rechten.)

(wat ben ik blij dat ik uit dat wereldje ben waarbij je steeds moet gaan nadenken wat je mag downloaden en wat niet, heerlijk)
Met die uitspraken zal je Modje zeker niet gunstig stemmen, zeker niet als je haar in je voordeel wilt hebben.

Het is gewoon verboden om welke download link dan ook maar neer te deponeren op CID forum. Dit zijn de huisregels. Kennelijk heb je nog niet echt de tijd genomen om hiervan notie te nemen.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 07:24   #19
anoniem20518
Guest

Standaard

ach weet je, ik trek de hele boel hierbij weer in.

Het is te vergelijken met het idee dat iedereen patat haalt bij "X"(windows) en het kost daar 2 euro per zak en toevallig weet ik dat in een onopvallend steegje bij "Y"(linux) de patat veel lekkerder is en nog gratis is ook maar iedereen gaat onwetend naar "X" want "Y" zit in een steegje waar niemand loopt en op elke bushokje staat een poster van "X".

Dan probeer ik men "Y"(linux) te laten ontdekken, maar dan moet ik dat toch aanbevelen in de buurt van "X"(windows) , want daar zijn de mensen die hun produkt kopen.
Dan hang ik ook wat postertjes op en worden ze verwijderd

Maar ach, waar maak ik me druk om, was gewoon een tip/advies... ik heb de boel al geheel weggehaald, als ik het maar weet, toch...

Als het plaatsen van een downloadlink.... ook al is iets freeware, tegen de regels is, dan is dat zo, dus sorry, mijn excuses

gr.
Amp

Laatst gewijzigd door Amplif1er : 27 November 2006 om 07:55
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 11:26   #20
anoniem13302
Guest

Standaard

Mooie vergelijking;
Patat en OS'

Heeft wel wat, als voormalig fanatiek snackbar-medewerker
  Met citaat antwoorden