Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 10 September 2008, 22:05   #16721
dutch-online
Guest

Standaard

Ik moest dus wel op de fiets vroeger ook met de Leren Aktetas [ dat was toen verplicht ] vol boeken acherop. 12 Km voor de bus was er alleen in de wintermaanden geld.

Nu zie ik dat ze vaak nog met de auto worden gebracht op afstand van minder dan 5 KM van school

En de studenten met een OV kaart die staan liever een half uur op de bus te wachten, voor een afstand van 5 minuten lopen.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2008, 22:43   #16722
anoniem13826
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch-online Bekijk bericht
Ik moest dus wel op de fiets vroeger ook met de Leren Aktetas [ dat was toen verplicht ] vol boeken acherop. 12 Km voor de bus was er alleen in de wintermaanden geld.

Nu zie ik dat ze vaak nog met de auto worden gebracht op afstand van minder dan 5 KM van school

En de studenten met een OV kaart die staan liever een half uur op de bus te wachten, voor een afstand van 5 minuten lopen.
Ik had op dat gebied graag in NL gewoond, lekker op de fiets naar school door weer en wind, hier moet ik s'morgens om 7uur naar het station gebracht worden met de auto (op de fiets zou het bijna een berg etappe worden van 5 km bultje op bultje af, met een rugzak voel boeken niet echt fijn en het is nogal link omdat er veel autmobilisten niet gewend zijn fietsers tegen tekomen en dus vaak te hard rijden, geen fiets pad.) en dan 20mn met de trein (30km) en dan een minutje of 10 lopen.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2008, 00:54   #16723
anoniem21672
Guest

Standaard

Citaat:

Ja dat zal allemaal wel dutch maar je bent aan de beurt bij 'geef me een pic'
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2008, 13:08   #16724
anoniem26255
Guest

Standaard

Citaat:

fiets al 8 jaar lang 27 km per dag naar school en terug :P
en nog nooit met de bus

zoooo hoort het :P
scholieren zijn watjes tegenwoordig als het aankomt op een beetje beweging!!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2008, 13:40   #16725
anoniem18126
Guest

Standaard

Een nieuwe betekenis van "De Maan in het 1e kwartier"
Maan_in_1e_Kwartier.jpg
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2008, 16:55   #16726
anoniem21751
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reintje Bekijk bericht
.............. en ik ken de tips om je tas minder zwaar te vullen, maar dat werkt niet... Steeds naar het kluisje om de juiste boeken te halen, schiet ook niet op als je van lokaal moet wisselen...
Doe ik ook niet Rein... duurt mij te lang. als je 2 uur op de 3e etage hebt... moet je helemaal naar beneden lopen voor een ander boek ...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2008, 16:57   #16727
anoniem21751
Guest

Standaard

Citaat:

Dutch... ik ga 's ochtends met mijn moeder mee. die om 9 uur begint met werken. 1 km van mijn school vandaan. Ik moet 15 km rijden/fietsen.
Op maandag en vaak op woensdag kan ik ook terug met de auto. Op dinsdag, donderdag en vrijdag ga ik terug op de fiets. De bus zal ik eigenlijk nooit doen omdat ik er de pest hekel aan heb. Waarom? Da weet ik zelf ook niet echt

Ik moet wel zeggen... op een dag als deze vindt ik het wel lekker om te fietsen op de terugreis. Ik heb een leuke weg. Onder boompjes (bos)... over een dijkje langs het water etc. Niet langs een drukke weg
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2008, 18:28   #16728
anoniem13187
Guest

Standaard

Citaat:
die 10 minuten was vroeger voor de leraren om koffie te drinken en een sigaret te roken.
Die 10 minuten zijn er voor niemand ,want er blijven geen 10 minuten over.
Als het eerste les uur voorbij is begint metteen het tweede ,enzo verder.
Het is toch echt niet zo dat er tussen elk les uur 10 minuten pauze zit.
Als dat wel zo is dan is dat zeker pas zo geworden.
Na 2 of 3 lesuren zal er wel pauze zijn ,en tussen de middag (na 4 of 5 lesuren ook wel)
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2008, 18:34   #16729
anoniem21751
Guest

Standaard

1e uur: 08.30 - 09.20
2e uur: 09.20 - 10.10
Pauze 10.00 - 10.30
3e uur: 10.30 - 11.20
4e uur: 11.20 - 12.10
Pauze: 12.10 - 12.40
5e uur: 12.40 - 13.30
6e uur: 13.30 - 14.20
Pauze: 14.20 - 14.30 (Dit stelt niets voor!)
7e uur: 14.30 - 15.20
8e uur: 15.20 - 16.05 (Maar 45 minuten )
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2008, 18:40   #16730
anoniem21751
Guest

Standaard

Mijn rooster...

De Wao uren zijn uren die we normaal niet hoeven te doen.
We hebben nl. 2 manieren van Straf.
Je kan eruit gezet worden en je moeten melden... Dan kom je die dag een uurtje na... behalve als je tot 8e uur hebt. Dan volgende dag.
Of je wordt naar Wao gestuurd. Daar moet je vaak huiswerk doodstil afmaken wat je niet gemaakt had. Dit gebeurt vaak als mensen niet opletten of huiswerk niet af hebben.
Melden is echt als je leraar uitscheld of asosiaal bent ...

In de 3 jaar hoeft ik maar 1 keer
En dat omdat ik zei dat ik die invallers vervelend vond (wat ook zo is )
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png cid.PNG‎ (11,3 KB, 6x gelezen)
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten