Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Onderdelen

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 19 May 2018, 19:55   #1
passiepas

Standaard Bestanden/foto's in pc doorzoeken

Hallo

Ik heb heel wat foto's verwijderd maar toch blijven er nog wel eens bestanden op de hardeschijf achter waardoor de foto's die je verwijderd hebt niet verwijderd zijn.

Misschien beetje lastig uit te leggen maar mogelijk dat iemand hier het wel begrijpt,mijn vraag is:

Hoe kan ik mijn hele pc doorzoeken naar foto's die verwijderd zijn maar misschien ook niet?.

Ik ben geen foto's kwijt en het programma Recuva ken ik ook maar dat is nu niet aan de orde.

Mijn buurman moest hier wat op de pc doen en toen kwamen we er achter dat er foto's of muziekbestanden er nog op stonden die ik al verwijderd had,vandaar de vraag.

Pascal
passiepas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2018, 22:00   #2
FooBar

FooBar's schermafbeelding

Standaard

Als je weet hoe de bestanden heten kun je de zoekfunctie van Verkenner gebruiken. Als je niet weet hoe het heet houdt 't denk ik snel op. Je zou nog kunnen zoeken op .jpg of iets dergelijks en dan door de lijst scrollen totdat je iets tegen komt wat er niet hoort. Anders weet ik het ook niet, hoe je iets zou moeten vinden waarvan je niet weet of je het hebt of wat het precies is...
FooBar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2018, 23:58   #3
Joman

Standaard

Beetje duf idee...,misschien heb je bestanden verwijderd die op een externe HD of USB-stick stonden en staan ze nu nog steeds op je interne HD
Joman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2018, 11:12   #4
erikdenhouter

erikdenhouter's schermafbeelding

Standaard

Meer duffe ideetjes:

* misschien maak je gebruik van Bibliotheken, en heb je alleen de bestandslocatie in een Bibliotheek verwijderd in het linker deelvenster van de Verkenner ?
* En normaal worden bestanden natuurlijk naar de Prullenbak verhuisd, en dan zijn ze ook nog niet weg.
erikdenhouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2018, 17:09   #5
Obelix71

Obelix71's schermafbeelding

Standaard

in welke map stonden de bestanden die (volgens jou) verwijderd waren en waar staan de nog aanwezige bestanden? Zijn het echt bestanden en niet bv snelkoppelingen?
Obelix71 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 May 2018, 14:30   #6
passiepas

Standaard

Door de drukte hier ben ik vergeten om weer op het forum te kijken te kijken voor reacties.
Zal dit weekend of komende week naar de vragen en of antwoorden kijken en dan reactie geven.
Oud 3 June 2018, 18:38   #7
passiepas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FooBar Bekijk bericht
Als je weet hoe de bestanden heten kun je de zoekfunctie van Verkenner gebruiken. Als je niet weet hoe het heet houdt 't denk ik snel op. Je zou nog kunnen zoeken op .jpg of iets dergelijks en dan door de lijst scrollen totdat je iets tegen komt wat er niet hoort. Anders weet ik het ook niet, hoe je iets zou moeten vinden waarvan je niet weet of je het hebt of wat het precies is...

Helaas weet ik niet hoe het bestand heet en zoeken via jpg hielp ook niet.

Iemand moest hier even wat op de computer doen en toen kwamen we er achter dat de foto en nog wat muziekbestanden er nog opstonden terwijl ik dacht dat ze eraf waren.
Oud 3 June 2018, 18:39   #8
passiepas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joman Bekijk bericht
Beetje duf idee...,misschien heb je bestanden verwijderd die op een externe HD of USB-stick stonden en staan ze nu nog steeds op je interne HD
Nee heb ik niet
Oud 3 June 2018, 18:40   #9
passiepas

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obelix71 Bekijk bericht
in welke map stonden de bestanden die (volgens jou) verwijderd waren en waar staan de nog aanwezige bestanden? Zijn het echt bestanden en niet bv snelkoppelingen?
Op bureaublad of mijn documenten,geen idee meer waar de aanwezige bestanden stonden en ook geen idee of het snelkoppelingen waren ik dacht van niet.
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten